  • 81. Data: 2010-11-01 10:51:21
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-01 10:39, z pisze:
    > To po co ustawodawca marnuje moje podatki skoro i tak nie przewidzi
    > wszystkich zagrożeń. Tak stara się ale to nie przynosi skutków.

    Tzn. w jaki sposob marnuje? Odkupuje te PJ od kierowców pod wpływem?

    > Obojętne oczywiście do czasu, dopóki nie spotkamy się na drodze,
    > A dlaczego takie zastrzeżenie?
    > Winowajca powinien być ukarany (surowo ukarany) za to co zrobił a nie za
    > to czy wypił pół czy półtora piwa (czy wziął jeden proszek od bólu głowy
    > czy dwa, czy ma sraczkę czy zatwardzenie)
    > Jest dorosły, dostał prawo jazdy z całym dobrodziejstwem i konsekwencjami.

    Ta. Ukaranie będzie to ogromnym pocieszeniem zwłaszcza jak resztę życia
    spędzi na wózku.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 82. Data: 2010-11-01 11:21:51
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    z napisal:
    > To po co ustawodawca marnuje moje podatki skoro i tak nie przewidzi
    > wszystkich zagrożeń. Tak stara się ale to nie przynosi skutków.

    Hint: profilaktyka poprzez odstraszanie.
    IMO nieskuteczne, bo zbyt arbitralne
    w orzekaniu.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 83. Data: 2010-11-01 11:47:42
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sun, 31 Oct 2010 23:06:07 +0100, BQB na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Pijany człowiek tego już nie zrobi.

    http://www.youtube.com/watch?v=yUbHnRR1z3E :)

    "Z żaru powstaje popiół lub dzieło. Lec Stanisław Jerzy"

  • 84. Data: 2010-11-01 12:54:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 01 Nov 2010 10:49:18 +0100, z wrote:
    >I przed tym ma mnie uchronić obecne działanie państwa??? Bzdura.
    >Nie uchroni mnie przed tym.

    No wiesz - obecnie jakies 100 tys pijanych kierowcow jednak lapie,
    rowerzystow nie liczac.
    Czesc przyjmuje nauczke, czesc jezdzi dalej po pijaku, czesc jest
    lapanych i siedzi ..

    Jakby tak kazdy mogl jechac dowolnie pijany - obawiam sie ze szybko by
    wiezen zabraklo :-)

    >Może tylko to zagrożenie zmniejszyć jak będę miał po czym jeździć
    >lepszym, bezpieczniejszym samochodem.

    I jak wszedzie wybuduja tiroodporne bariery ..

    >Jak będzie przechodzić kładką to nie dostanę.

    Kladka co 100m ?

    J.

  • 85. Data: 2010-11-01 14:05:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 01 Nov 2010 15:16:07 +0100, z wrote:
    >Jutro pewnie media zaleją nas tragicznymi wiadomosciami o zabitych,
    >rannych i ilości pijanych.

    Juz zalewaja, tylko jak podzielisz to i tak sie okaze ze jest ponizej
    sredniej

    >Jest jakiś skutek tego zaostrzania przepisów i łapanek? Bo ja nie widzę.

    No coz, powtorze sie:

    Co i tak ma sie nijak do podniesienia limitu. Co szczerze popieram

    IMO - najlpiej na sposob niemiecki - tam maja stopniowane kary od 0.3
    do 1.1 promila ..

    J.

  • 86. Data: 2010-11-01 15:16:07
    Od: z <...@...pl>

  • 87. Data: 2010-11-01 16:06:51
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-11-01 11:47, Marcin Stankiewicz pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=yUbHnRR1z3E :)

    A masz pewność, że to nie fejk?
    Poza tym, jego koordynacja ruchowa, zachowanie równowagi, gdy się na tym
    skupia jest bez zastrzeżeń :P

  • 88. Data: 2010-11-01 16:16:49
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-31 13:00, DoQ pisze:

    > Normalnie, u nas nie wolno i tyle.

    No tak, dzięki za wyczerpującą odpowiedź.
    Szczerze mówiąc nie spodziewałem się aż tak
    głębokiej analizy problemu.

    > To ze w jakiejs kulturze mozesz dmuchac i
    > ożenić się z 12-13 latką ma automatycznie
    > oznaczać, że w Polsce ten proceder powinien
    > być dozwolony? Pedofile już zacierają rączki...

    No widzisz, coś naskrobiesz i nawet nie
    przyjdzie ci do głowy, że jednym swoim zdaniem
    zaprzeczasz drugiemu.
    Fajny z ciebie gość :->
    Zauważ jednak, że jeśli w "jakiejs kulturze
    mozesz dmuchac i ożenić się z 12-13 latką" to
    nikt kto to robi nie jest uznawany za
    pedofila. (Ciekawostka/Zagadka: Ile lat miała
    królowa Jadwiga w chwili ślubu z Władysławem
    Jagiełłą?)
    A teraz wyobraź sobie jak w swoim niebieskim
    mundurku biegasz po Austrii z alkomatem i
    chcesz aresztować ludzi za 0,4 promila.
    Zgadnij za kogo by cię uznali?

    --
    AW

  • 89. Data: 2010-11-01 16:28:11
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "z" <z...@g...pl> wrote in message

    > Jak sam widzisz promil promilowi nie równy bo każdy człowiek jest inny.
    > Więc po co ten próg? Bez sensu

    15-letnia skoda favorit z cieknacymi amorami moze przejechac zakret o 20km/h
    wolniej, niz nowe i sprawne auto. A ograniczenie predkosci takie samo. Chyba
    tylko Ciebie przerasta zrozumienie tak prostych faktow, jak uogolnianie czy
    wartosc srednia. Skonczyles edukacje na podstawowce, czy trollujesz?

    > Zamiast kasę ładować w ściganie obywateli trzeba im stworzyć dogodne
    > warunki przemieszczania się (nie musi być auto) i srogo karać za
    > spowodowanie nieszczęścia na drodze.
    > Tylko że organy nie miałyby co robić i bezrobocie by wzrosło. :-/

    Kary sa srogie, a mimo to bydlo dalej pakuje sie za kierownice po pijaku.
    Mentalnosci "ja sie nie zgadzam bo wiem lepiej" takiej, jak sam
    prezentujesz, niestety nie zmieni zadna ustaw.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 90. Data: 2010-11-01 16:33:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message

    > Abyś tak tej RP nie oczerniał ;) to dorzucę:
    >
    > biegając z finką w RP jesteś harcerzem, a przekroczywszy granicę UK
    > stajesz się bandytą wartym odstrzelenia.

    No, ten z biura PiSu w Lodzi to prawdziwy harcerz byl. Potknal sie tylko na
    sliskiej podlodze i zranil jedna osobe, kazdemu moze sie przytrafic.

    Pozdrawiam
    Kamil