  • 71. Data: 2010-11-01 02:23:58
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin JoAsienka

    > Ten próg 0,02 to jest dla tych, którzy są zmuszeni pić syrop na kaszel
    > lub uwielbiają jeść jabłka - i tak należy to traktować - nie, żeby móc
    > pić przed jazdą (wino, piwo, wódke, cokolwiek innego z alkoholem), a by
    > nie mieć odebranego prawka z powodu normalnego życia.

    Co za bzdura. Weź sobie oblicz ile tego syropu czy jabłek trzeba by
    wtrącić żeby mieć 0.2 promila. Czy nawet 0.1.

    --
    ignorance is bliss

  • 72. Data: 2010-11-01 02:59:50
    Od: z <z...@g...pl>

    Big Jack pisze:

    > Pownieneś mieć odebrane prawo jazdy. Stwarzasz zagrożenie nawet po
    > trzeźwemu.

    W majestacie prawa byłbym czysty jak łza.

    > Ustawodawcy nie będą odzielać ziarna ziarna od plew. Jak dla kogoś jest
    > problemem powstrzymanie się od picia, to niech jeździ taksówkami. IMHO,
    > dla mnie dopuszczalną granicę mogą zmniejszyć do 0,0 promila. Nie mam z
    > tym problemu.

    Ja też nie mam z tym problemu za to mam problem z migreną. Mam się
    bezmyślnie podporządkować czy nie?

    > PJ powinni dożywtonio odbierać każdemu debilowi który nawalony siada za
    > fajere, bez względu jak stan nawalenia będzie zdefiniowany.

    Głupi ustawodawca dał mi wolną rękę na jeżdżenie z migreną.
    Chce żebym zabił siebie i innych? :-)

    No dawaj dalej kolejne zakazy
    - migrena
    - gorączka
    - pełny pęcherz

    Będzie bezpiecznie? Gu... prawda

  • 73. Data: 2010-11-01 08:26:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 31 Oct 2010 09:58:10 +0100, Big Jack wrote:

    >Manipulacja. Podaj odsetek wypadków tylko z udziałem nietrzeźwych jaki
    >jest właśnie przez nich powodowana.

    Slusnie prawisz. A wiec trzezwi powoduja 91% wypadkow, a wladza
    nakazuje nam jezdzic po trzezwemu - cos tu nie tak :-)

    J.

  • 74. Data: 2010-11-01 08:33:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Oct 2010 16:36:04 +0200, z wrote:
    >Zamiast kasę ładować w ściganie obywateli trzeba im stworzyć dogodne
    >warunki przemieszczania się (nie musi być auto) i srogo karać za
    >spowodowanie nieszczęścia na drodze.
    >Tylko że organy nie miałyby co robić i bezrobocie by wzrosło. :-/

    Bo tak mowiac szczerze nie o to chodzi.
    Chcesz zeby jakis pijany w sztok przelecial przez plot i wyslal cie na
    wozek, a potem sprawiedliwie dostal 10 lat odsiadki ?

    Grozba wysokich kar pijakow nie wystraszy - tu akurat przyklady mamy
    codziennie.

    J.

    P.S. a potem bedzie w druga strone - chwila nieuwagi na trzezwo,
    potracisz staruszke na pasach, i sam dostaniesz 5 lat ..

  • 75. Data: 2010-11-01 08:36:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 31 Oct 2010 12:32:09 +0100, DoQ wrote:
    >Niebieska czapeczka nie powoduje głupawki we łbie.
    >Piwo, dwa piwa u niektórych jak najbardziej.

    A u wielu innych nie powoduje, i oni sie pytaja kto wymyslil te
    glupote ze swiatla .. z czapeczkami :P

    J.

  • 76. Data: 2010-11-01 08:44:19
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *z* napisał(-a):

    > Ja też nie mam z tym problemu za to mam problem z migreną. Mam się
    > bezmyślnie podporządkować czy nie?

    > Głupi ustawodawca dał mi wolną rękę na jeżdżenie z migreną.
    > Chce żebym zabił siebie i innych? :-)

    Głupi ustawodawca nie przewidział Twojej głupoty, że możesz nie być pod
    wpływem alkoholu, ale absolutnie trzeźwy, a mimo to w stanie
    wykulczającym możliwość prowadzenia.

    Domniemam, że nie masz ograniczonej poczytalności i odpowiadasz za
    konsekwencje swoich czynów. Tedy jest mi obojętne czy będziesz prowadził
    nawalony jak wór, bo mus było się napić, czy też wtedy kiedy będzie Cię
    kurewsko łeb napierdalał, ale mus było jechać się napić (na przykład
    napić). Obojętne oczywiście do czasu, dopóki nie spotkamy się na drodze,
    ja lub ktoś z moich bliskich. Jeśli chodzi o alkohol, to widzę
    rozwiązanie w zmniejszeniu dopuszczalnej granicy do 0 promil. A jak ktoś
    ma problem, bo zjadł Pawełka, to niech jego zmartwieniem będą
    konsekwencje, skoro drażni go to, że państwo dało mu kiedyś furtkę na
    tego Pawełka, ale zaczął polemizować, że jak może być 0,02% to czemu nie
    0,08% etc.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 77. Data: 2010-11-01 10:31:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-01 08:36, J.F. pisze:

    > A u wielu innych nie powoduje, i oni sie pytaja kto wymyslil te
    > glupote ze swiatla .. z czapeczkami :P

    Brakuje mi tu tylko licytacji, który będzie trzeźwy po wypiciu 0,7L - bo
    przecież umie wypić, a on po 0,7L jest lepszym kierowcą niż niejeden emeryt.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 78. Data: 2010-11-01 10:39:40
    Od: z <z...@g...pl>

    Big Jack pisze:
    > Głupi ustawodawca nie przewidział Twojej głupoty, że możesz nie być pod
    > wpływem alkoholu, ale absolutnie trzeźwy, a mimo to w stanie
    > wykulczającym możliwość prowadzenia.

    To po co ustawodawca marnuje moje podatki skoro i tak nie przewidzi
    wszystkich zagrożeń. Tak stara się ale to nie przynosi skutków.

> [...]
    > konsekwencje swoich czynów. Tedy jest mi obojętne czy będziesz prowadził
    > nawalony jak wór, bo mus było się napić, czy też wtedy kiedy będzie Cię

    No widzisz jest Ci obojętne a ustawodawcy nie.

    Obojętne oczywiście do czasu, dopóki nie spotkamy się na drodze,

    A dlaczego takie zastrzeżenie?
    Winowajca powinien być ukarany (surowo ukarany) za to co zrobił a nie za
    to czy wypił pół czy półtora piwa (czy wziął jeden proszek od bólu głowy
    czy dwa, czy ma sraczkę czy zatwardzenie)
    Jest dorosły, dostał prawo jazdy z całym dobrodziejstwem i konsekwencjami.

  • 79. Data: 2010-11-01 10:43:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-01 02:23, to pisze:

    > Ja za alkoholem nie przepadam, ale ten limit uważam za ograniczenie
    > swobody bo po prostu tym właśnie to jest. W większości krajów
    > europejskich jest 0.5 i nic się w związku z tym nie dzieje. U nas co

    Ale jakiej swobody? Stosowanie używki to jest indywidualny problem.
    Zasada jest prosta, chcesz pić czy jarać to nie jeździj. Przecież nie
    jest to niezbędne do życia. Co z zakazem palenia fajek w miejscach
    publicznych? Powinni się z niego wycofać bo ludzie muszą sobie zapalić?

    > drugi chleje co weekend na umór, ale hipokryci ustawili jeden z
    > najniższych limitów w europie i po cholerę? Przecież to uderza tylko w
    > tych, co wypili dwa małe piwa, we wczorajszy itp. a ci totalnie naje...ni
    > jeżdżą jak jeździli, nawet jak im prawko zabiorą.

    Napruci jak wór za kółkiem zawsze się znajdą. Tylko u nas jest taka
    kultura picia, że jak dasz palec to wezmą całą rękę. Zaraz się okaże że
    co drugi będzie jeździł po 3-4 piwach bo ma mocną głowę, jest duży i na
    niego to nie działa - a jedno jest dobre dla dziewczynek.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 80. Data: 2010-11-01 10:49:18
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    > wozek, a potem sprawiedliwie dostal 10 lat odsiadki ?
    >
    > Grozba wysokich kar pijakow nie wystraszy - tu akurat przyklady mamy

    I przed tym ma mnie uchronić obecne działanie państwa??? Bzdura.
    Nie uchroni mnie przed tym.
    Może tylko to zagrożenie zmniejszyć jak będę miał po czym jeździć
    lepszym, bezpieczniejszym samochodem.

    > J.
    >
    > P.S. a potem bedzie w druga strone - chwila nieuwagi na trzezwo,
    > potracisz staruszke na pasach, i sam dostaniesz 5 lat ..

    Jak będzie przechodzić kładką to nie dostanę.
    Ograniczenie do nawet 20 km/h nic nie pomoże i tak 5 lat jak nic.