  • 131. Data: 2010-11-01 22:57:45
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-01 22:00, DoQ pisze:

    > I sądzisz że jak ktoś 3-4x dojechał bez
    > kontroli, to za piątym razem będzie jechał tak
    > samo czujnie czy jednak popadnie w rutynę?

    Ależ ty jesteś tępy. Ręce opadają.
    Jakub o zupie a ty o dupie.
    On, o reakcji organizmu a ty o policyjnej
    kontroli - jak kretyn jakiś.

    Śledząc twoje wypowiedzi mam 200% pewności, że
    jesteś jakimś krawężnikiem.
    Dla ciebie przepisy stanowią opis
    rzeczywistości. Czas wrzucić cię tam gdzie
    twoje miejsce...

    --
    AW

  • 132. Data: 2010-11-01 23:13:47
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-01 22:53, DoQ pisze:

> [...]
    definicją słowa
    rozumie

    > Zaś osobiste wycieczki wynikajace z braku
    > argumentów to czysty kretynizm.

    BINGO!!!

    P.S. Polskie znaki diakrytyczne możesz uzyskać
    przez przytrzymanie lewego klawisza Alt
    podczas wpisywania odpowiedniej litery. N.p.
    jeśli chcesz napisać "ą", to naciskasz lewy
    klawisz Alt (lewa ręka, to którą się nie
    pisze) i, trzymając klawisz Alt wciśnięty,
    wciskamy klawisz "a". Potem można klawisz Alt
    puścić.

    P.S.2. Znaczenie słowa "argument" też warto znać.

    P.S. 3. Dalszych P.S. nie będzie.

    --
    AW

  • 133. Data: 2010-11-01 23:39:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-01 23:13, AW pisze:

> [...]
    > chcesz napisać "ą", to naciskasz lewy klawisz Alt (lewa ręka, to którą
    > się nie pisze) i, trzymając klawisz Alt wciśnięty, wciskamy klawisz "a".

    Nie moze byc? Jak do tego doszedles? Metoda prob i bledow?

    > P.S.2. Znaczenie słowa "argument" też warto znać.
    > P.S. 3. Dalszych P.S. nie będzie.

    Slusznie. I tak za duzo czasu poswiecilem na twoje przyglupie odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 134. Data: 2010-11-01 23:40:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-01 22:57, AW pisze:

    > Śledząc twoje wypowiedzi mam 200% pewności, że jesteś jakimś krawężnikiem.
    > Dla ciebie przepisy stanowią opis rzeczywistości. Czas wrzucić cię tam
    > gdzie twoje miejsce...

    Straszysz czy obiecujesz podpity przygłupie?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 135. Data: 2010-11-02 00:26:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 01 Nov 2010 21:02:39 +0100, Artur Maśląg wrote:

    >Jasne - zmiana z 0,2 na 0,5 spowoduje wzrost spożycia przed jazdą?
    >Ekhem... Choć w sumie - zawsze się spożywa przed jazdą, więc może
    >zdefiniuj co miałeś na myśli pisząc 'zaczna pic przed jazda'.

    Ci ktorzy chcieliby ale boja sie, przy 0.5 nie beda sie bali tego
    jednego drinka. A moze dwoch. Ci co teraz sie jednego nie bali
    jednego, nie beda sie bali dwoch. A potem sie okaze ze to byly 3 i to
    juz jest za duzo :-)

    >LOL - różnica raczej jest niewielka jeżeli ktoś ma zamiar nawalony
    >wsiadać do samochodu.

    Ja tylko w kwestii statystyk "pod wplywem".

    >No widzisz - tylko potwierdzasz, że głupim to bez różnicy, a dla
    >rozsądnych jednak ma to znaczenie.

    W sumie to sie zastanawiam .. czy jak sie pozwoli na te dwa piwa, to
    ilu na dwoch nie poprzestanie - nieliczni czy czy calkiem sporo ?

    J.

  • 136. Data: 2010-11-02 06:12:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Ale jakiej swobody? Stosowanie używki to jest indywidualny problem.
    > Zasada jest prosta, chcesz pić czy jarać to nie jeździj.

    Ale gdzie jest ta zasada? Bo ja w ustawie wyraźnie widzę, że można mieć
    0,2 promila, a nie 0.

    > Przecież nie
    > jest to niezbędne do życia.

    A co z niebieską czapeczką? Czy nakaz jazdy w niebieskiej czapeczce
    przeszkadzałby Ci żyć?

    > Napruci jak wór za kółkiem zawsze się znajdą. Tylko u nas jest taka
    > kultura picia, że jak dasz palec to wezmą całą rękę.

    Blablabla. Zaostrzono już drastycznie przepisy jakiś czas temu i NIC to
    nie dało. Napruci jeżdżą jak jeździli, za to pojawiły się trafienia
    rowerzystów po dużym piwie, wczorajszych itp.

    --
    ignorance is bliss

  • 137. Data: 2010-11-02 06:13:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Rany, chlopie. Jestes alkoholikiem i lapki drza na sam widok pianki, czy
    > raczej mieszkasz na zabitej dechami wsi, gdzie autobusy nie dochodza a
    > taksowkarze boja sie tam zapuszczac?

    Ja nie mam żadnego problemu z alkoholem, jak dla mnie mógłby nie istnieć,
    bo za nim nie przepadam. Na wsi też nie mieszkam. Denerwuje mnie za to
    bezsensowne ograniczanie wolności w jakiejkolwiek formie.

    --
    ignorance is bliss

  • 138. Data: 2010-11-02 09:02:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-01 21:57, DoQ pisze:
    (...)
    > Ale to jakis problem wypić jedno piwo czy 250ml wina, posiedzieć u
    > rodziny 2-3h i dopiero pojechać? Nie bardzo rozumiem?

    No właśnie problem - przynajmniej dla mnie i przynajmniej dla części
    moich znajomych. Czy te 2-3h wystarczą, czy też trzeba drżeć na
    okoliczność możliwej kontroli? Można się napić piwa przy grillu
    i wrócić później jak człowiek do domu, czy nie? Ja w Polsce wolę
    nie ryzykować w najmniejszym stopniu - nie lubię udowadniać
    komukolwiek, że nie jestem wielbłądem.

    > To juz ich problem.

    Jaki ich problem? 2-3 piwa wieczorem to jest jakiś problem? Wyżej
    napisałeś, że po piwie wystarczy 2-3h, więc jakim cudem te 2-3 piwa
    mogą być rano problemem (bądź powinny takim być?

    > Na zdrowie Ci wyjdzie:)

    Moje zdrowie nie ma nic do tego - chyba, ze masz na myśli psychiczne
    w postaci ubawu z policji, jak się dopominam o 'dmuchnięcie', a oni mi
    na to, że trzeźwym alkomatów nie dają.

  • 139. Data: 2010-11-02 09:20:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-02 00:26, J.F. pisze:
    (...)
    > W sumie to sie zastanawiam .. czy jak sie pozwoli na te dwa piwa, to
    > ilu na dwoch nie poprzestanie - nieliczni czy czy calkiem sporo ?

    Na jakie dwa piwa się pozwoli? Czy wg Ciebie ten limit ma pozwalać
    na debilne zachowania z 0,49%%, ponieważ nie przekroczył granicy?
    Nie tędy droga.

  • 140. Data: 2010-11-02 10:38:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    xelspringer.pl
    *Bydlę* napisał(-a):

    > Jak mantrę będę powtarzał już podany tu wyraz-klucz: kultura.
    >
    > Po prostu napomnieni wykonywali takie polecenie.

    Czyli policjanci opierali się na wierze w kulturę, a nie faktach. A
    skoro to Anglicy, to polecenie na pewno wykonywali z właściwą sobie
    flegmą.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675