  • 121. Data: 2010-11-01 21:32:52
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-01 21:23, DoQ pisze:

    > O to to...
    > Należy bezzwłocznie uruchomić kampanię społeczną "Lufka przed wyjazdem gwarantem
    twojego bezpieczeństwa na drodze!"

    A poza tym że brzmi paradoksalnie, to co - może nieprawda?
    I krążenie się poprawia...

  • 122. Data: 2010-11-01 21:33:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Temat jest więc sztuczny, można spokojnie ustalić próg 0.5 jak sąsiedzi,
    > niestety

    Sztuczny? Skoro tylu nie stosuje się do tego przepisu to chyba nie jest
    to sztuczny problem?

    Podobnie jak z dozwoloną kradzieżą.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 123. Data: 2010-11-01 21:42:25
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-01 21:33, DoQ pisze:

    > Sztuczny? Skoro tylu nie stosuje się do tego przepisu to chyba nie jest to sztuczny
    problem?

    Skoro tak niewielu sprawia tym SZKODĘ (a jeśli już, to stężeniami znacznie wyższymi
    niż próg),
    to tak, oczywiście jest to sztuczny problem.

    > Podobnie jak z dozwoloną kradzieżą.

    Jazda na 0.3 w niczym nie przypomina kradzieży. Ale to kompletnie niczym.
    Pozwolisz więc że do tego argumentu więcej odnosić się nie będę, ciebie nie
    prekonam, a inni czytający sami go sobie ocenią.

  • 124. Data: 2010-11-01 21:43:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-01 21:32, DoQ pisze:

    > Acha.
    > Na dzień dzisiejszy wygląda to tak: wypiłeś, nie jesteś pewien czy
    > przekroczyłeś 0.2promila - ale wsiadasz i trzęsiesz portkami mijając po
    > drodze patrol drogówki. Po podniesieniu granicy do 0,5promila będziesz
    > trząsł portkami czy przypadkiem nie masz jeszcze 0,67promila. Gdzie tu
    > komfort i spokój psychiczny?

    Zmartwię Ciebie - dla mnie (jak i dla wielu osób) pewnie by to trochę
    zmieniło. Może bym wypił na imprezie kieliszek szampana, czy wina
    do obiadu u rodziny. Nie miałbym przynajmniej obiekcji po wypitych
    paru piwach wieczorem i jeździe rano. Zaznaczam - paru. Wiele osób
    tak robi i jeździ.

    > Ale co Ci tak to przeszkadza? Boisz sie zasilić statystykę?

    Póki co, to to całe pieprzenie powoduje to, że nawet nie dotykam
    piwa/wina jak mam w perspektywie pojechać do domu, by ktoś mnie
    przypadkiem nie zaliczył po piwie/dwóch, kieliszku wina/dwóch/trzech
    do morderców nienarodzonych fortepianów, a nawaleni jak jeździli tak
    sobie jeżdżą - z promilem, dwoma, trzema...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 125. Data: 2010-11-01 21:53:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Skoro tak niewielu sprawia tym SZKODĘ (a jeśli już, to stężeniami
    > znacznie wyższymi niż próg),
    > to tak, oczywiście jest to sztuczny problem.

    Problem dla tych co nie mogą sobie odmówić :) Nie umiesz tak sobie
    zaplanować chlania żeby nie musieć siedzieć za kółkiem?
    ATSD coraz więcej kierowców przelatuje na czerwonym. Skoro nie zawsze
    powodują tym czynem szkody, to może dozwolić warunkowo przejazd "wedle
    uznania" ?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 126. Data: 2010-11-01 21:57:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-01 21:43, Artur Maśląg pisze:

    > Zmartwię Ciebie - dla mnie (jak i dla wielu osób) pewnie by to trochę
    > zmieniło. Może bym wypił na imprezie kieliszek szampana, czy wina
    > do obiadu u rodziny. Nie miałbym przynajmniej obiekcji po wypitych

    Ale to jakis problem wypić jedno piwo czy 250ml wina, posiedzieć u
    rodziny 2-3h i dopiero pojechać? Nie bardzo rozumiem?

    > paru piwach wieczorem i jeździe rano. Zaznaczam - paru. Wiele osób
    > tak robi i jeździ.

    To juz ich problem.

    > Póki co, to to całe pieprzenie powoduje to, że nawet nie dotykam
    > piwa/wina jak mam w perspektywie pojechać do domu, by ktoś mnie

    Na zdrowie Ci wyjdzie:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 127. Data: 2010-11-01 22:00:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A poza tym że brzmi paradoksalnie, to co - może nieprawda?
    > I krążenie się poprawia...

    I sądzisz że jak ktoś 3-4x dojechał bez kontroli, to za piątym razem
    będzie jechał tak samo czujnie czy jednak popadnie w rutynę?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 128. Data: 2010-11-01 22:25:48
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    xelspringer.pl

    > A jak sprawdzali skuteczność tej metody? :D

    Jak mantrę będę powtarzał już podany tu wyraz-klucz: kultura.

    Po prostu napomnieni wykonywali takie polecenie.
    I już.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 129. Data: 2010-11-01 22:43:05
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-01 19:49, DoQ pisze:

    > Odpowiedzi masz juz w innych postach, nie mam
    > zamiaru powtarzac 10x tego samego specjalnie
    > dla ciebie.

    Plizz.. powtórz, choć raz. Wiesz... ja mam
    słaby wzrok i kłopoty z czytaniem.

    > ROTFL - teraz postuluj za legalizacja burdeli
    > z 13latkami.

    Znowu to samo. Chcesz powiedzieć, że król
    Polski Władysław Jagiełło był
    alfonsem-pedofilem, a jego prawowita żona
    Jadwiga, nieletnią kurwą?
    Dodam jeszcze, że Jagiełło i Jadwiga to nie są
    postaci z Avatara.

    > Widze ze trzeba ci to "narysować" bo analogii
    > zupełnie nie łapiesz.
    > Pijany Polak = Trzeźwy Austryjak --
    > Muzułmański mąż 13latki = Pedofil w Polsce.

    Ja to wiem :-) Do ciebie wciąż jednak nie
    dociera sedno sprawy. Dlaczego, tu ci
    narysuję, albo nie, napiszę dużymi literami,
    DLACZEGO --> Pijany Polak = Trzeźwy Austryjak

    Aha, i po służbie zaznajom się z definicją
    słowa "analogia".
    Używanie słów, których znaczenia się nie
    rozumie uchodzi za oznakę totalnego buractwa.

    > Chcesz bzykać małoletnią, wyprowadź się do
    > Jemenu.

    Widzę, że masz doświadczenie w temacie :-)))
    No dobra, to pisz jak było.

    --
    AW

  • 130. Data: 2010-11-01 22:53:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-01 22:43, AW pisze:

    > Znowu to samo. Chcesz powiedzieć, że król Polski Władysław Jagiełło był
    > alfonsem-pedofilem, a jego prawowita żona Jadwiga, nieletnią kurwą?

    Będziesz srał gdzie popadnie, bo w Wersalu tak robili?

    > Dodam jeszcze, że Jagiełło i Jadwiga to nie są postaci z Avatara.
    Nie? Serio?

    > Aha, i po służbie zaznajom się z definicją słowa "analogia".
    > Używanie słów, których znaczenia się nie rozumie uchodzi za oznakę
    > totalnego buractwa.

    Zaś osobiste wycieczki wynikajace z braku argumentów to czysty kretynizm.

    > Widzę, że masz doświadczenie w temacie :-))) No dobra, to pisz jak było.

    Przeciez to ty chcesz jebać "po królewsku" nieletnie kurwy, Jagiełło sie
    znalazł...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com