  • 91. Data: 2010-11-01 16:34:06
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    news:ucrsc6567jop3b0nsv9ggj0moc3h7f0hoi@4ax.com...

    > A u wielu innych nie powoduje, i oni sie pytaja kto wymyslil te
    > glupote ze swiatla .. z czapeczkami :P

    Posuwanie 13-latek wielu z nich sprawia przyjemnosc i one sie pytaja, kto
    wymyslil te glupie prawo. Dlaczego nie zalegalizowac burdeli z nieletnimi?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 92. Data: 2010-11-01 16:36:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin DoQ

    > Czyli ile? To naprawdę wyjątkowo perfidny próg, bo niektórym wystarczy na
    > jedno piwo, a innym nie. Kusi, żeby jednak browarka sobie nie odmówić, a
    > potem może być problem. Jaki cel przyświecał ustawodawcy? Przypadkowe
    > trafienia lżejszych, wolniej trawiących czy wczorajszych?

    Rany, chlopie. Jestes alkoholikiem i lapki drza na sam widok pianki, czy
    raczej mieszkasz na zabitej dechami wsi, gdzie autobusy nie dochodza a
    taksowkarze boja sie tam zapuszczac?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 93. Data: 2010-11-01 17:38:01
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *z* napisał(-a):

    > To po co ustawodawca marnuje moje podatki skoro i tak nie przewidzi
    > wszystkich zagrożeń. Tak stara się ale to nie przynosi skutków.

    Jak tak bardzo Cię to mierzi, to dołóż starań żeby podatki płacić poza
    Polską

    > No widzisz jest Ci obojętne a ustawodawcy nie.
    >
    > Obojętne oczywiście do czasu, dopóki nie spotkamy się na drodze,

    > A dlaczego takie zastrzeżenie?

    Bo wtedy już mi nie będzie obojętne, a ustawodawca przemawia w imieniu
    całego społeczeństwa, choć niekoniecznie jednostek.

    > Winowajca powinien być ukarany (surowo ukarany) za to co zrobił a nie
    > za
    > to czy wypił pół czy półtora piwa (czy wziął jeden proszek od bólu
    > głowy
    > czy dwa, czy ma sraczkę czy zatwardzenie)
    > Jest dorosły, dostał prawo jazdy z całym dobrodziejstwem i
    > konsekwencjami.

    Rzecz w tym, że nie zawsze nawalony sprawca poniesie konsekwencje, a
    jeśli nie on to społeczeństwo, w tym Ty. Zabranianie jeżdżenia pijanym
    ma na celu zmniejszenie ryzyka powodowania przez nich wypadków. Chyba
    nie masz wątpliwości, że będąc w odmiennym stanie świadomości o to
    łatwiej. Jeśli masz wątpliwości co do tych argumentów, to wprawisz mnie
    w duże zdumienie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 94. Data: 2010-11-01 17:42:41
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *z* napisał(-a):

    > I przed tym ma mnie uchronić obecne działanie państwa??? Bzdura.
    > Nie uchroni mnie przed tym.
    > Może tylko to zagrożenie zmniejszyć jak będę miał po czym jeździć
    > lepszym, bezpieczniejszym samochodem.

    Fakt, od państwa wymagaj lepszych dróg. O lepszy, bezpieczeniejszy
    samochód bądź łaskaw zadbać sam.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 95. Data: 2010-11-01 18:05:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-30 07:08, to pisze:

    > Jaki ma sens takie
    > podpuszczanie? Skoro chcą, żeby nic nie pić, to niech zrobią limit 0, tak
    > jak w kilku krajach (powiedzmy +/- 0,05). A jak chcą pozwolić na to jedno
    > piwo to niech zrobią 0,5, tak jak w większości krajów europejskich.

    Przy limicie zero właśnie masz loterię - 12h temu wypiłeś piwo, ale tak
    do końca nie wiadomo czy już jest zero, czy jeszcze nie.

    Natomiast 0.2 promila to już wartość którą można w miarę łatwo
    przewidzieć, w dodatku jest to wartość mierzalna już tanim sprzętem.
    Co do picia przed jazdą to zakłada niepicie.

    Ale co z tymi co lubią sobie walnąć 2 piwa do obiadu? Przy limicie 0.5
    będzie takie samo ryzyko.
    Każdy limit - nie ważne czy limit będzie 0.5 czy 2 promile. Zawsze
    będzie ryzyko że ktoś sobie wyliczy że po 0.5l wódki powinien się w
    limicie zmieścić, a się nie zmieść.

    A 0.5l na głowę to dla dużej części społeczeństwa to minimum do
    świątecznego obiadu.

  • 96. Data: 2010-11-01 18:41:57
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Jacek_P wrote:

    > Abyś tak tej RP nie oczerniał ;) to dorzucę:
    >
    > biegając z finką w RP jesteś harcerzem, a przekroczywszy granicę UK
    > stajesz się bandytą wartym odstrzelenia.

    Nie chcę oczerniać. ;-)
    Czasem ciężko odpowiada się na pytania o tak elemetarne sprawy.

    A w takiej Irlandii jeszcze całkiem niedawno limit był powyżej promila.
    A w UK policja stosowała bardzo skuteczną metodę na pijanych kierowców:
    prosili ich o jazdę prosto do domu i nieprowadzenie pojazdu już więcej
    danego dnia, a w takim stanie w ogóle.

    Dlatego wcześniej odpowiedziałem jednym wyrazem.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 97. Data: 2010-11-01 19:08:55
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 01 Nov 2010 16:06:51 +0100, BQB na pl.misc.samochody napisał(a):

    > A masz pewność, że to nie fejk?

    Oczywiście, że faik. Fragment Reno 911.

    Ale to pokazuje, że można nauczyć się na pamięć alfabetu wspak i test jako
    taki zdać celująco :) Cezik też by zdał :P

    > Poza tym, jego koordynacja ruchowa, zachowanie równowagi, gdy się na tym
    > skupia jest bez zastrzeżeń :P

    Przy poziomie 0,2-0,3-0,5 promila będziesz miał problemy z koordynacją
    ruchową ?

    "Gdy tysiąc ludzi mówi to samo, to jest to albo vox Dei, albo wielkie
    głupstwo."

  • 98. Data: 2010-11-01 19:35:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-01 17:38, Big Jack pisze:

> [...]
    odmiennym stanie świadomości o to łatwiej. Jeśli masz wątpliwości co do tych
    argumentów, to wprawisz mnie w duże zdumienie.

    Rzecz w tym że odsetek sprawców wypadków będących "pod wpływem" jest w Polsce
    jednym z... najniższych w Europie. Statystyki były podawane to na grupie.
    Inaczej mówiąc, stawianie alkoholu jako jednego z głównych zagrożeń na naszych
    drogach jest wyłącznie propagandą. Wygląda wręcz na to że potrafimy być
    w tej kwestii wyjątkowo rozsądni.
    Tak więc ograniczenie do 0.2, podczas gdy inni mają przeważnie pozwolenie na 0.5
    to trochę tak jakbyśmy karali się za dobre sprawowanie :)

  • 99. Data: 2010-11-01 19:41:14
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-11-01 19:08, Marcin Stankiewicz pisze:

> [...]
    > taki zdać celująco :) Cezik też by zdał :P

    > Przy poziomie 0,2-0,3-0,5 promila będziesz miał problemy z koordynacją

    Ja nie, ale znajdą się tacy, co będą mieli. Więc uważam, że tego typu
    test jest bardziej wiarygodny od testu alkomatem, bo alkomat pokazuje
    ile masz tego we krwi, a nie jak wpływa na Ciebie.

  • 100. Data: 2010-11-01 19:49:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-01 16:16, AW pisze:

    > No tak, dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Szczerze mówiąc nie
    > spodziewałem się aż tak głębokiej analizy problemu.

    Odpowiedzi masz juz w innych postach, nie mam zamiaru powtarzac 10x tego
    samego specjalnie dla ciebie.

    > Fajny z ciebie gość :->
    > Zauważ jednak, że jeśli w "jakiejs kulturze mozesz dmuchac i ożenić się
    > z 12-13 latką" to nikt kto to robi nie jest uznawany za pedofila.
    > (Ciekawostka/Zagadka: Ile lat miała królowa Jadwiga w chwili ślubu z
    > Władysławem Jagiełłą?)

    ROTFL - teraz postuluj za legalizacja burdeli z 13latkami.

    > A teraz wyobraź sobie jak w swoim niebieskim mundurku biegasz po Austrii
    > z alkomatem i chcesz aresztować ludzi za 0,4 promila. Zgadnij za kogo by
    > cię uznali?

    Widze ze trzeba ci to "narysować" bo analogii zupełnie nie łapiesz.
    Pijany Polak = Trzeźwy Austryjak -- Muzułmański mąż 13latki = Pedofil w
    Polsce. Chcesz bzykać małoletnią, wyprowadź się do Jemenu. Proste?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com