  • Data: 2012-03-07 23:59:14
    Temat: Re: Piezo buzzer [ot]
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mirek napisał:

    > Ale mnie nie chodzi o padający śnieg, tylko leżący tak jak wygląda np.
    > poprószona przez sito mąka i po tym "śniegu" jedzie majestatycznie
    > zakolami narciarz lub snowboardzista ciągnąc za sobą wzbijane
    > pióropusze. Tutaj ciekawostka: figurkę snowboardzisty da się tak
    > wykonać i wyważyć, że będzie sama zjeżdżać zakolami.

    Tak powoli, to opadają chyba dowolne syfy na dnie zbiornika wodnego.
    Muły, mułki, gliny, glinki, a wreszcie gips. Czas opadania w ogóle
    słabo zależy od ciężaru właściwego materiału, a najbardziej to od
    rozmiarów cząsteczek. Płatki złota są przecież około trzydziestu
    razy cięższe od gdańskiej wódki.

    > No ja myślałem, że w tonikach świeci słabo bo jest jej tyle co nic.

    Przyznam, że na tą czystą ze słoiczka nie świeciłem. A w toniku
    faktycznie nie ma wiele chininy. Choć to i tak lepiej niż z colą,
    w której nie ma juz kokainy, albo z 7-up, z którego zniknął lit.

    > Wyciskam tusz z zakerślacza i mam.

    Ta moja farba świeci w tonikowym kolorze. Muszę kiedyś sprawdzić
    jak wygląda fluorescencja chininy w większych stężeniach.

    Jarek

    --
    W tygodniu żony barchanowe chrapią w noc,
    A ty otulasz ciężką głowę ciasno w koc,