  • Data: 2012-03-10 15:11:21
    Temat: Re: Piezo buzzer
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    L501 aneryS napisał:

    > No, mniej-więcej o to chodzi (i widzę, że dobrze zapamiętałem nazwę).

    > Jak pisałem, miałem coś takiego w ręce, aż muszę sprawdzić, czy
    > gdzieś mi się szlaja stara wkładka stereo od Emanuela (bądź podobna,
    > nie pamiętam symbolu), jak najbardziej piezo, rozbiorę i zobaczę,
    > czy jest sól, czy ceramika, OIDP, ceramika, ale przyznaję uczciwie,
    > że pewności nie mam - nie pamiętam po tylu latach...

    Wszystkie stereofoniczne w polskich gramofonach, poczynając od
    "mister-hita", były takie same. Byłem przekonany, że też z soli,
    ale mogę sie mylić -- odkąd pamiętam, zawsze miałem sklerozę.

    > Natomiast rozbierałem stare wkładki i wiem, że polizałem, to słone
    > było, czy może kwaśne... ale wiem, że spożywać tego nie należy, więc
    > nie spożyłem :)

    Dopuszczalna dobowa dawka, to kilka gramów. Używa się tego w przemyśle
    spożywczym jako dodatek do wędlin i serów. Z powodzeniem można zeżreć
    kilka gramofonów.

    --
    Jarek