  • Data: 2016-03-15 10:11:25
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun"

    > Benzyny też. Nie warto kupować auta na przejazd 6 km do pracy. ...
    > ---
    >
    > Mam 6 km do pracy i przystanki na obu końcach. Mogę wsiąść w samochód i
    > zajechać w 12 min (ale już wiemy, że nie opłaca się) lub ... wyjść godzinę
    > wcześniej i zajechać autobusem. I tak 2x dziennie, razem 2h.
    >
    > Czyli ... mając 6 km do pracy nie ma sensu ruszać się z domu.
    >
    > Reasumując, jak pieprzyć to pieprzyć.

    Skoro autobus chodzi co godzina to nie masz wyjścia.
    ---
    Nie "chodzi co godzina", ale godzina jedzie. Bo:
    1. mu się nie spieszy, robi np małą pętelkę przez centrum miasta akurat
    przed ostatnim przystankiem
    2. jedzie co 30 min, więc może nawet o tyle trzeba wcześniej jechać a
    statystycznie o połowę
    3. na przystanek też trzeba wyjść wcześniej by nie spóźnić się np z powodu
    niedziałającej windy czy bo akurat on wcześniej przyjechał.

    I tak wychodzi prawie godzina. Może taksówka byłaby bardziej opłacalna
    aczkolwiek .. na zakupy po pracy też mam taksówką pojechać ?