eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszy samochód do 13 tysRe: Pierwszy samochód do 13 tys
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx0
    2.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Date: Tue, 1 Mar 2016 07:23:30 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 2
    Message-ID: <nb44v1$h2k$1@dont-email.me>
    References: <56cf286e$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <56d053f9$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@t...pl>
    <56d05b6c$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@t...pl>
    <56d07c4e$0$641$65785112@news.neostrada.pl> <nas4oo$atd$1@dont-email.me>
    <56d1e19e$0$642$65785112@news.neostrada.pl> <nav1p0$sl5$1@dont-email.me>
    <56d336a7$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>
    <nb1e63$cip$1@dont-email.me> <56d55455$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 1 Mar 2016 13:20:33 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1a6d3fa4af3609ccdbd33ac7cb86c1f1";
    logging-data="17492";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18ZW0yAOMTArxIPg2ioLWzZ"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <56d55455$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:dG3AHLtaIzkWaynC0gFdaKvws1k=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577734
    [ ukryj nagłówki ]

    "Trybun" <c...@r...cb> wrote in message
    news:56d55455$0$656$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2016-02-29 o 13:42, Pszemol pisze:
    >> "Trybun" <c...@r...cb> wrote in message
    >> news:56d336a7$0$22843$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> W dniu 2016-02-28 o 15:58, Pszemol pisze:
    >>>>
    >>>>> Nie, zupełnie nie to jest powodem tego ze zapytałem - "a dlaczego musi
    >>>>> być benzyna".. Przecie ja nie piszę że benzyniaki to zawsze awaryjny
    >>>>> szajs a diesle to już tylko super.
    >>>>
    >>>> No trochę tak próbujesz generalizować i zniechęcać do benzyniaków.
    >>>
    >>> I kto tu próbuje generalizować?
    >>
    >> No ty! :-)
    >
    > Tak ogólnie to zaczynam się zastanawiać czy nie dyskutuję z kimś komu
    > brakuje przysłowiowej "piątej klepki".. Ktoś ze zdaniem "tylko benzyna" (i
    > japończyk) zarzuca mi generalizowanie.

    Gdzie ja powiedziałem że tylko benzyna albo że tylko japończyk?
    Może Ty masz z czytaniem problemy? :-)

    >>>>> Napisałem tylko że komfort jazdy dieslem w stosunku do benzynowca
    >>>>> jest wyższy, a na dodatek podałem przykłady na to że benzyna to
    >>>>> niekoniecznie łatwość napraw, skoro tabun mechaników nie daje rady
    >>>>> usunąć tak, w sumie błahego niedomagania jak nierówne wolne obroty.
    >>>>
    >>>> No właśnie - czyli generalizujesz, niepotrzebnie.
    >>>> Ja mam Acura TL-S, wolnossący benzyniak 3,5litra V6 286HP
    >>>> i nie narzekam na komfort jazdy czy kulturę pracy tego silnika :-)
    >>>
    >>> Bo i nie masz powodów.. A zastanowiłeś się jakby wyglądała jej
    >>> konfrontacja z np. Audi typu A6 z 3litrowym TDI? Gdyby te dwa auta
    >>> stały u Ciebie w garażu to którym byś jeździł chętniej?
    >>
    >> Pewnie wciąż tym moim, wolnossącym bo nie cierpię dziury w gazie jaką
    >> wyczuwałem przy przyspieszaniu we wszystkich autach z turbosprężarką.
    >> A na dodatek nie pasuje mi wystrój wnętrza aut od VW/Audi - jakoś
    >> nie lubię ich wersji "ergonomii", wolę dużo bardziej to, do czego mnie
    >> przyzwyczaili Japończycy z Hondy/Toyoty.
    >
    > Nie ma żadnej dziury, ciągnie równo jak po sznurku od najniższych do końca
    > możliwości. Jak sądziłem - tego TDI dyskwalifikuje tylko twoje
    > przypuszczenie ze ma jakieś wyimaginowane wady.

    Jeździłem próbnie jakimś 2-litrowym VW CC w 2009 roku.
    Była wyraźna dziura w turbo którą wyczuje każdy kto jest do
    dużych i mocnych, wolnossących silników przyzwyczajony...
    Ktoś kto do turbo jest przyzwyczajony pewnie nie zauważy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: