eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszy samochód do 13 tys › Re: Pierwszy samochód do 13 tys
  • Data: 2016-03-01 14:23:30
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Trybun" <c...@r...cb> wrote in message
    news:56d55455$0$656$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2016-02-29 o 13:42, Pszemol pisze:
    >> "Trybun" <c...@r...cb> wrote in message
    >> news:56d336a7$0$22843$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> W dniu 2016-02-28 o 15:58, Pszemol pisze:
    >>>>
    >>>>> Nie, zupełnie nie to jest powodem tego ze zapytałem - "a dlaczego musi
    >>>>> być benzyna".. Przecie ja nie piszę że benzyniaki to zawsze awaryjny
    >>>>> szajs a diesle to już tylko super.
    >>>>
    >>>> No trochę tak próbujesz generalizować i zniechęcać do benzyniaków.
    >>>
    >>> I kto tu próbuje generalizować?
    >>
    >> No ty! :-)
    >
    > Tak ogólnie to zaczynam się zastanawiać czy nie dyskutuję z kimś komu
    > brakuje przysłowiowej "piątej klepki".. Ktoś ze zdaniem "tylko benzyna" (i
    > japończyk) zarzuca mi generalizowanie.

    Gdzie ja powiedziałem że tylko benzyna albo że tylko japończyk?
    Może Ty masz z czytaniem problemy? :-)

    >>>>> Napisałem tylko że komfort jazdy dieslem w stosunku do benzynowca
    >>>>> jest wyższy, a na dodatek podałem przykłady na to że benzyna to
    >>>>> niekoniecznie łatwość napraw, skoro tabun mechaników nie daje rady
    >>>>> usunąć tak, w sumie błahego niedomagania jak nierówne wolne obroty.
    >>>>
    >>>> No właśnie - czyli generalizujesz, niepotrzebnie.
    >>>> Ja mam Acura TL-S, wolnossący benzyniak 3,5litra V6 286HP
    >>>> i nie narzekam na komfort jazdy czy kulturę pracy tego silnika :-)
    >>>
    >>> Bo i nie masz powodów.. A zastanowiłeś się jakby wyglądała jej
    >>> konfrontacja z np. Audi typu A6 z 3litrowym TDI? Gdyby te dwa auta
    >>> stały u Ciebie w garażu to którym byś jeździł chętniej?
    >>
    >> Pewnie wciąż tym moim, wolnossącym bo nie cierpię dziury w gazie jaką
    >> wyczuwałem przy przyspieszaniu we wszystkich autach z turbosprężarką.
    >> A na dodatek nie pasuje mi wystrój wnętrza aut od VW/Audi - jakoś
    >> nie lubię ich wersji "ergonomii", wolę dużo bardziej to, do czego mnie
    >> przyzwyczaili Japończycy z Hondy/Toyoty.
    >
    > Nie ma żadnej dziury, ciągnie równo jak po sznurku od najniższych do końca
    > możliwości. Jak sądziłem - tego TDI dyskwalifikuje tylko twoje
    > przypuszczenie ze ma jakieś wyimaginowane wady.

    Jeździłem próbnie jakimś 2-litrowym VW CC w 2009 roku.
    Była wyraźna dziura w turbo którą wyczuje każdy kto jest do
    dużych i mocnych, wolnossących silników przyzwyczajony...
    Ktoś kto do turbo jest przyzwyczajony pewnie nie zauważy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: