  • 31. Data: 2009-11-20 22:19:37
    Temat: Re: Pierwszy jesienny przegląd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Leśnej
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał

    > Ja was endurowcy nie rozumiem, jaka radoche moze miec czlowiek
    > z taplania sie w blocie? No jaka? Normalni ludzie to po
    > drogach jezdza.

    *** To bardzo dobrze, ze nie rozumiesz. I tak juz za duzy tlok sie w lesie
    zrobil, szczegolnie dzieki pauperyzacji off-roadu za pomoca quadow.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 32. Data: 2009-11-20 23:39:46
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" napisał w wiadomości

    > *** To bardzo dobrze, ze nie rozumiesz. I tak juz za duzy tlok sie w
    > lesie zrobil, szczegolnie dzieki pauperyzacji off-roadu za pomoca
    > quadow.

    Że pogorszyło się tym endurowcom?

    Żeby błysnąć trudnym słowem to trzeba go właściwie używać.
    Tego słowa.
    "Ja też w szkole byłem prymasem."

    --
    Jasio
    vx etz

  • 33. Data: 2009-11-21 05:13:03
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > Że pogorszyło się tym endurowcom?

    Endurowcom pewnie nie ;)

    > Żeby błysnąć trudnym słowem to trzeba go właściwie używać.
    > Tego słowa.

    No i zdaje mi sie, ze Jarecki odpowiednie dal rzeczy slowo. Panie
    malkontencie ;)
    --
    pozdrrrowienia i... stopka zastepcza ;)
    zbigi

  • 34. Data: 2009-11-21 08:55:33
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Jasio" napisał

    > Że pogorszyło się tym endurowcom?

    *** Owszem. Zbiorowosci ktora kiedys miala raj bo byla marginalnym
    zjawiskiem na bezdrozach i najwyzej za nia ktos pomachal paluszkiem, teraz
    rozpina sie linki, zastawia pulapki, zbroi przeciwko niej sluzby panstwowe
    za pieniadze podatnika.

    > Żeby błysnąć trudnym słowem to trzeba go właściwie używać.
    > Tego słowa.

    *** Pauperyzacja (łac. pauper - biedny, ubogi) - proces społeczny polegający
    na obniżaniu się stopy życiowej jednostek lub zbiorowości.

    Doszukujesz sie zbiednienia w sensie ekonomicznym? To zobacz ile trzeba
    zplacic za nowego crossa-enduro, a ile za nowego chinskiego quada. Po lasach
    zaczela latac gowniazeria, gosposie domowe, wiejscy biznesmeni itp., ktorzy
    zasmakowali w "kuadah" na gminnej lub korporacyjnej imprezie integracyjnej,
    a potem poszli do marketu i kupili.Przy tym nie maja pojecia, ze nie jezdzi
    sie po zasianym polu, nie kurzy w wiosce itp. Odpowiednik zjawiska "dzieci
    neostrady" w internecie. I sprobuj posadzic sekretarke szefa na tego quada
    a apotem na KTM-a. Czujesz roznice? Quadem pojedzie.
    Rozumiesz juz sens tej wypowiedzi? Spadek ze statusu nielicznej "elity"
    zdolnej do poswiecen ekonomicznych i zdrowotnych (wieksze ryzyko na moto) do
    kategorii low-budgetowej gawiedzi.

    > "Ja też w szkole byłem prymasem."

    *** To widac. Ale lapke zawsze w gorze i tak miales, prawda?

  • 35. Data: 2009-11-21 11:54:26
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

> [...]
    > teraz rozpina sie linki, zastawia pulapki, zbroi przeciwko niej
    > sluzby panstwowe za pieniadze podatnika.

    Podobnie jak z każdym innym przejawem motocyklizmu - trafił pod
    strzechy.
    A co do zbrojenia służb państwowych - mam nadzieję, że będzie się to
    zawsze odbywało tylko i wyłącznie za pieniądze podatnika. Wydawane
    rozsądnie.

    > *** To widac. Ale lapke zawsze w gorze i tak miales, prawda?

    Tylko na towaroznawstwie, polskim i niemieckim, proszę pana.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 36. Data: 2009-11-21 12:02:08
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "zbigi" napisał w wiadomości

    > Endurowcom pewnie nie ;)

    Patrząc czym teraz jeżdżą koledzy z grupy, to zdecydowanie poprawiło.

    > No i zdaje mi sie, ze Jarecki odpowiednie dal rzeczy slowo. Panie
    > malkontencie ;)

    Nie-e.
    Bohaterowie "Zemsty" byli spauperyzowanymi szlachcicami. Bo na
    przestrzeni lat pogorszyło im się znacznie.
    A endurowcy nie zbiednieli tylko powiększyli swoje grono. Również o te
    sekretarki na kuadah.

    EOT - chodziło tylko i wyłącznie o przekombinowanie zdania.
    Walczę z tym. Ale ja już taki jestem. (:
    Ze sobą więc muszę bardziej walczyć niż z innymi. Za zboczenie z
    tematu serdecznie przepraszam i zobowiązuję się niniejszym do
    rozpoczęcia w przyszłym tygodniu 3 absolutnie motocyklowych wątków -
    po jednym za każdy NTG post w tym wątku.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 37. Data: 2009-11-21 15:58:02
    Od: Magic <m...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Normalni ?
    > A to nie znam.
    >
    > Ale jak 75C to moglbym poznac.

    Nie masz telefonu do Wiecy ? Fakt, on ma raczej 90 niż 75.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 38. Data: 2009-11-21 16:01:58
    Temat: Re: Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    > *** "KJ Siła Słów"
    > To z googlemaps mi wychodzi ze tylko pod Kolumne.
    >
    > Pacz mnie na usta - Ruciane Nida ma byc

    Nie ma takiej ulicy w Warszawie.

  • 39. Data: 2009-11-21 16:13:40
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Magic pisze:

    > Nie masz telefonu do Wiecy ? Fakt, on ma raczej 90 niż 75.

    Wieca ?
    Ten co sie podszywal pod Paule na HC ?
    To znam, ale nie wiedzialem ze oneliners moze byc normalny.

    KJ

  • 40. Data: 2009-11-21 19:27:23
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Jasio"
    "zbigi"
    "Jarecki [KenLee]"

    Te wypad z mojego wontka tak???
    Urzadzenia sprawdzone - 500 km nawiniete, niestety poczulem co to znaczy
    miec najslabszy sprzet w ekipie :)
    a K8 GSXIAR to nawet jak na gumie przyspiesza trudno dogonic zwlaszcza pow
    180...
    Jutro sprawdzamy poludnie :)

    --
    Tytus