  • 41. Data: 2009-11-21 19:30:14
    Temat: Re: Pierwszy jesienny przegląd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Leśnej
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus pisze:

    > Te wypad z mojego wontka tak???
    > Urzadzenia sprawdzone - 500 km nawiniete, niestety poczulem co to znaczy
    > miec najslabszy sprzet w ekipie :)
    > a K8 GSXIAR to nawet jak na gumie przyspiesza trudno dogonic zwlaszcza
    pow 180

    Czas na zmianę stopki:-P
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 42. Data: 2009-11-21 19:49:34
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Monster pisze:

    > Czas na zmianę stopki:-P

    Wcale nie.
    "żółte najszybsze" znaczy najszybsze z żółtych.
    Dopoki szanujacy sie Producenci nie zaczna malowac swoich motocykli na
    "kaczuszkowy" stopka moze zostac.
    Czyli, mniej wiecej, po mojemu, to przez okolo...
    Nastepne milion lat ?
    ;-)

    KJ

  • 43. Data: 2009-11-21 19:58:52
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Monster pisze:

    Tylko fakt ze jutro kolejne solidne latanko i musze odpoczac powstrzymuje
    mnie od cietej riposty - a i musze tez isc z psem na spacer...
    Pogadajcie sobie chlopaki :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 44. Data: 2009-11-21 20:01:12
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 45. Data: 2009-11-21 20:03:53
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > "kaczuszkowy" stopka moze zostac.
    > Czyli, mniej wiecej, po mojemu, to przez okolo...

    jako posiadacz żółtaczki mogę wymienić jeszcze szybszą "kaczkę" np. 999 :-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 46. Data: 2009-11-21 20:22:34
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Monster pisze:

    > jako posiadacz żółtaczki mogę wymienić jeszcze szybszą "kaczkę" np. 999 :-)

    O Duc !...nie.. o Duck ! nie .. O Fuck !
    Faktycznie, Wlosi tez maja taka farbe na magazynie.

    Dobra, EOT, bo Tytus biedny siedzi, watku pilnuje, a on musi sie sie wyspac.
    Jutro znowu 500 km wspomagania Hondy Power przez Foot power.
    Dobrze ze biegal maratony.

    KJ

  • 47. Data: 2009-11-22 15:50:12
    Temat: Re: Pierwszy jesienny przeglšd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Le nej
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 20 Lis, 14:27, n...@s...com wrote:

    > Nie wiesz, poki nie sprobojesz.

    Aić z takimi twierdzeniami...

    --
    lesor
    Barska Enduro Team

  • 48. Data: 2009-11-22 16:22:45
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    lesor pisze:

    > lesor
    > Barska Enduro Team

    Sie zagoi.
    I tak dobrze ze nie Powązki Cross Squad.

    KJ

  • 49. Data: 2009-11-22 18:19:21
    Od: Magic <m...@w...pl>

    lesor pisze:

    > lesor
    > Barska Enduro Team

    Jebłeś ? Już Cie wypisali czy jeszcze polegujesz ? No i CO se zrobiłeś ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 50. Data: 2009-11-22 19:59:49
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 22 Lis, 19:19, Magic wrote:

    > Jebłeś ? Już Cie wypisali czy jeszcze polegujesz ? No i CO se zrobiłeś ?

    ...sprobowalem enduro :)

    pan pikus - zlamana kostka i urwane wrosty
    teraz chyba sprobuje pjadżdżio.mp3 albo simson.duo
    --
    pozdrawiam, lesor
    MetalManJa