  • 171. Data: 2010-02-17 19:44:52
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Czyli szkoda na Ciebie czasu i klawiatury. Nie będę pytał której partii
    > jesteś elektoratem, bo nie chcę być złośliwym i nie chcę być posądzony o
    > anty... .

    zapomniałes napisac ze jestem glupi.
    Przeciez jak ktos nie rozumie co ty piszesz, to na ewno on jest głupi.
    I wylewa dzieck oz kapiela! Sory, dzieckiem nie bede sie juz zasłaniał...
    tfu... dzieckiem? znaczy przysłowiem...

  • 172. Data: 2010-02-17 19:44:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Obrazu nie ma.

    Bedeeee pisał pooowoooooliiiiii.
    Obraz jeeeeest ok.
    Byc moze ty nie umiesz posługiwac sie komputerem, moze masz cos nie halo z
    przeglądarka? W kazdym razie - szukaj problemu u siebie!

  • 173. Data: 2010-02-17 19:44:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > To są fakty. Ci, którzy wyrwali spod jednych świateł i zapieprzali jak
    > idioci dolatują za wcześnie i korkują następne skrzyżowanie. L-ka
    > dojeżdżą na spokojnie i przejeżdża płynnie bez zatrzymywania się, a
    > ten który zapieprzał jest dwa auta przed L-ką.

    no tak ,z faktami nie da sie dyskutowac.
    a przeciez ogolnie przyjeło sie, ze to co neelix nazwie faktem, faktem sie
    staje.

  • 174. Data: 2010-02-19 11:57:27
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Przemysław Bernat wrote:

    > Tak? Kiedy to było?

    W PRL.

    Jakiś aparatczyk uznał, że należy ruszyć coś w tej dziedzinie i w ten
    sposób wyprodukowano 3 kategorie kierowców:

    1. tych, którzy wiedzą, że powinni zająć natychmiast prawy pas po
    skręcie w lewo
    2. tych, którzy wiedzą, że powinni zająć natychmiast lewy pas po skręcie
    w lewo
    3. tych, którzy nie wiedzą do której kategorii należy skręcający.

    Tak to teraz działa.

    --
    Bydlę

  • 175. Data: 2010-02-19 16:18:15
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D22C76005457budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > Przeciez jak ktos nie rozumie co ty piszesz, to na ewno on jest głupi.
    > I wylewa dzieck oz kapiela! Sory, dzieckiem nie bede sie juz zasłaniał...

    No to teraz przypatrz się jakiego językowego łamańca wyprodukowałeś na
    końcu. Mam Cię za to przeciągnąć gołą d..ą po nieheblowanej desce, czy
    lepiej przymknać oko i trzymać się meritum?
    neelix

  • 176. Data: 2010-02-19 16:22:35
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D22C79BD3385budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > Byc moze ty nie umiesz posługiwac sie komputerem, moze masz cos nie halo z
    > przeglądarka? W kazdym razie - szukaj problemu u siebie!

    A muszę szukać? Ja nie mam takiego problemu. Będzie bez komentarza.
    Większość się otwiera. Nie otwiera się to nie. To jest bez znaczenia.
    neelix

  • 177. Data: 2010-02-19 16:27:20
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D22C7DBCB4CBbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > musisz podjac decyzje, czy masz zapytac.
    > Widze ze podjałes.
    > Nic nie cpam.
    > To teraz napiszesz, co marjan probował? Bo na pewno nie bezkolizyjnie
    > przejechac skrzyzowanie...

    Próbował zająć lewy pas ponieważ uznał, że jest mu to potrzebne, bo będzie
    skręcał w lewo. Tamten zamiast ustąpić pierwszeństwa i zająć pas prawy
    utrudnił wykonanie manewru. Syndrom lewopasowca.
    neelix

  • 178. Data: 2010-02-19 16:32:16
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D22C8066E6EBbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > ufff, całe szczescie ze wiesz lepiej....
    > Ale zaraz, 10 postów wczesniej pisałes, ze ogarnia cie pusty smiech, jak
    > ktos komentuje sytuacje w miejscu, gdzie sam nie był...

    A wiesz, że ich nie było i że to odrobina śniegu sparaliżowała wszystkie
    umysły kierujących owymi pojazdami? Ja dopuszczam inną losową ewentualność.
    neelix

  • 179. Data: 2010-02-19 16:38:36
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D22C8248D7B6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > brak mi słów.
    > Moze jakas ankieta? Kto z czytelników rusza wolniej niz przecietna elka?

    Już przeciętna? To już nie każda? Wbrew pozorom są kursanci jeżdżący nawet
    zbyt dynamicznie. Szybko ruszają i gwałtownie hamują. Jeden jak pojechał jak
    pirat na placu po łuku tylko do przodu to już nawet do tyłu nie zdążył, bo
    na kopercie skończył mu się egzamin. Jazda to nie wyścigi. I tak oba auta
    spotkają się na najbliższych światłach.
    neelix

  • 180. Data: 2010-02-19 16:44:15
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D22C84C38EF4budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...
    > no tak ,z faktami nie da sie dyskutowac.
    > a przeciez ogolnie przyjeło sie, ze to co neelix nazwie faktem, faktem sie
    > staje.

    Bo neelix na codzień patrzy i analizuje zachowania tych pacanów. Tak samo
    obserwowałem ilu jeździło bez świateł przed nakazem i z podniesionym czołem
    mogę powiedzieć, że było nas tylu, że bez nakazu nie osiagnęliby efektu
    ogłupienia i okradzenia zdecydowanej większości kierowcow. Na światłach
    jeździły tylko jednostki podatne na medialne manipulacje. Pewnie to ta sama
    grupa, która wierzy w sondażowe poparcie dla jedynie słusznej partii i inne
    medialne brednie.
    neelix