  • 161. Data: 2010-02-17 15:27:49
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D22482E515Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > nie umiesz sam podjac decyzji?

    Nie mam nic do podejmowania. Co ćpasz?
    neelix

  • 162. Data: 2010-02-17 15:29:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D22531BAFCDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > no to wlasnie mowie, ze chciałbym to zobaczyc.

    Ja wiem, że to rzadkość i nawet rozumiem chęć zobaczenia czegoś normalnego.
    neelix

  • 163. Data: 2010-02-17 15:30:39
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D224C961379budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > trudno uwierzyc w ten korek? ROTFL
    > Konkretnie: ul. Warszwska, korek stał dokladnie od ulicy Krancowej.
    > Oczywiście Poznań. Do ronda Śródka dojazd trwał ponad pol godziny.
    > Normalnie około 3 minut.

    Musiały być inne powody.
    neelix

  • 164. Data: 2010-02-17 15:32:27
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D2250F53C30budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > To, ze droga to nie tor, nie oznacza, ze nie mamy sprawnie ruszac ze
    > swiateł.
    > Żadnej przesady nie ma w tym co mowie, ustaw sie koło ELKi, rusz zwawo i
    > zobacz o ileszybciej ruszasz niz ona.

    Zależy od poziomu wyszkolenia. To co proponujesz to jednak wyścigi by coś
    pokazać. Jazda to nie wyścigi.
    neelix

  • 165. Data: 2010-02-17 15:36:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D225223F1D5budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > naciaganie rzeczywistosci.

    To są fakty. Ci, którzy wyrwali spod jednych świateł i zapieprzali jak
    idioci dolatują za wcześnie i korkują następne skrzyżowanie. L-ka dojeżdżą
    na spokojnie i przejeżdża płynnie bez zatrzymywania się, a ten który
    zapieprzał jest dwa auta przed L-ką.
    neelix

  • 166. Data: 2010-02-17 15:40:47
    Temat: Re: Pierwszenstwo przejazdu.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie, ja w ogole nie widzialbym problemu, gdyby nei oburzenie autora wątku,
    > ze kierowca SUVa to taki cham..

    Jak suwak darł mordę na autora wątku to burak.

    > Takich sytuacji na drodze osoba jeżdzaca na codzien samochodem widzi na
    > pęczki i jakby każdy doswiadczony kierowca opisywał to na pmsie, to nie
    > nadążylibyśmy z czytaniem postów.
    > Niestety widze, ze malkontentów przepisowych jest tu zdecydowanie więcej i
    > zamiast młodego kierowce uświadomic, ze mógł odpuścić i podzielić sie
    > miejscem, jeszcze go podpuszczają, ze należy 'uczyć' innych kierowców na
    > drodze.

    Dość tego puszczania chamów i debili, bo mają tupet, bo starego rzęcha, bo
    mamy nwe auto, itd. Czasem trzeba ich uczyć.

    > Jeden taki nagrywa wykroczenia i zanosi na policje, innny poucza kierowców
    > klaksonem i krzyczy do nich przez szybe, jeszcze inny uważa, ze jesli ktoś
    > nie przestrzega przepisu, to należy zlikwidować ten przepis ...
    > Masakra.

    Głupie i martwe przepisy należy likwidować. Pord jest rozdęty do tego
    stopnia, ze po latach większość jeździ jak inni czyli na pałę.
    neelix

  • 167. Data: 2010-02-17 19:44:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Nie mam nic do podejmowania. Co ćpasz?

    musisz podjac decyzje, czy masz zapytac.
    Widze ze podjałes.
    Nic nie cpam.
    To teraz napiszesz, co marjan probował? Bo na pewno nie bezkolizyjnie
    przejechac skrzyzowanie...

  • 168. Data: 2010-02-17 19:44:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Ja wiem, że to rzadkość i nawet rozumiem chęć zobaczenia czegoś
    > normalnego.

    ano ,dokładnie o to mi chodzi.... :-)

  • 169. Data: 2010-02-17 19:44:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Zależy od poziomu wyszkolenia. To co proponujesz to jednak wyścigi by
    > coś pokazać. Jazda to nie wyścigi.

    brak mi słów.
    Moze jakas ankieta? Kto z czytelników rusza wolniej niz przecietna elka?

  • 170. Data: 2010-02-17 19:44:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Musiały być inne powody.

    ufff, całe szczescie ze wiesz lepiej....
    Ale zaraz, 10 postów wczesniej pisałes, ze ogarnia cie pusty smiech, jak
    ktos komentuje sytuacje w miejscu, gdzie sam nie był...