  • 121. Data: 2010-02-16 13:19:42
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D20D426B9CF0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > mysle, ze nie chciałbys widziec ruchu ulicznego, gdyby wszyscy jeżdzili
    > tak, jak na egzaminie.

    A niby dlaczego nie?????? Jakaś ogólnopolska schiza was ogarnęła? Przecież
    zasady są takie same i obowiązują wszystkich. Jak dla kogoś za trudne to
    polecam komunikację zbiorową.
    neelix

  • 122. Data: 2010-02-16 13:26:19
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D213F1E92874budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Tomek Kańka t...@t...eu.org ...
    > mysle, ze pdoobny efekt mamy po opadach sniegu. Miasta stoja, zamiast
    > jechac.

    Nie ma żadnego podobieństwa. Niektóre miasta stoją, bo przy krawędziach
    jezdni zalega snieg, którego nikt nie usuwa i zmniejsza się przepustowość.
    Przy wyjeżdżaniu z parkingów auta się ryją i blokują ruch. Nie ma to nic
    wspólnego z przepisową jazdą. Generalnie pojazdy jadą. Wolniej, ale jadą.
    Niektórzy mimo wszystko zapieprzają.
    neelix

  • 123. Data: 2010-02-16 13:28:23
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek Kańka" <t...@t...eu.org> napisał w wiadomości
    > Nie, po opadach śniegu i deszczu przestrzegany jest tylko jeden przepis:
    > ograniczenie predkości, za to nagminnie blokowane są skrzyżowania przez
    > tych, którzy wjechali na nie i nie mieli gdzie zjechać. Dodatkowo
    > zmniejsza sie "gęstość" samochodów, bo trzeba zachować odległość.

    Czyli wzrasta bezpieczeństwo. Zimą nie ma wypadków to znaczy częściej
    trafiają się pospolite stłuczki, chociaż też głównie na początku zimy kiedy
    pierwszy śnieg jest zaskoczeniem dla laików.
    neelix

  • 124. Data: 2010-02-16 13:31:13
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D217F8E255DAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > A co do zmniejszania gestosci - uwazasz, ze kursanci w L-kach jezdza tak
    > blisko siebie, jak jezdzi sie na codzien?

    L-ki zachowują i chcą mieć również z tyłu bezpieczną odległość.Nawet
    egzaminator nakazuje zachować większą-bezpieczną odległość.
    neelix

  • 125. Data: 2010-02-16 13:33:59
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szmergiel" <k...@s...com> napisał w
    wiadomości news:hle1c1$1rno$1@news2.ipartners.pl...

    > Chcialbym to zobaczyc, bylo by plynnie, bez trabienia, i baardzo
    > przewidywalnie. Zwiekszylaby sie nie tylko plynnosc ale i bezpieczenstwo.

    Zgadza się. Też chciałbym, aby wreszcie tak było. Jednym z powodów oblewania
    na egzaminach jest duża ilość debili na drogach. Nie chcą wypuszczać nowych
    więc wychładzają emocje małolatów żądnych drogowego szaleństwa.
    neelix

  • 126. Data: 2010-02-16 13:37:33
    Temat: Re: Pierwszenstwo przejazdu.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Wynika to jasno z opisu. Jeszcze zdążył pogadać z tym z SUV-a.

    Na pogawędkę zawsze można znaleźć odpowiedni czas. To o niczym nie świadczy.
    Mnie jak zajechał to dostał reprymendę dopiero na rondzie kiedy zatrzymało
    nas czerwone. Oczywiście nic do buraka nie trafiło. Rysy twarzy
    potwierdziły, ze trafić nie mogło.

    > Sam też złamał i dodatkowo zachował się ja burak.

    Nie byłeś tam.
    neelix

  • 127. Data: 2010-02-16 14:22:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie byłeś tam.

    a Ty byles ...
    Żal.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 128. Data: 2010-02-16 16:19:05
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a Ty byles ...
    > Żal.

    Dlatego w przeciwieństwie do Ciebie nie upieram się w kwestii
    okoliczności-warunków. Prawo do zmiany pasa miał i pierwszeństwo też. Reszta
    to kwestia okolicznosci i oceny warunkow na miejscu.
    neelix

  • 129. Data: 2010-02-16 16:46:09
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > okoliczności-warunków. Prawo do zmiany pasa miał i pierwszeństwo też.
    > Reszta to kwestia okolicznosci i oceny warunkow na miejscu.

    niczego nie uprawiam, prócz wieczornego seksu :P

    W tym wątku mówie tylko tyle, ze kolega autor wątku przesadził, bo mógł po
    prostu przejechać to skrzyżowanie "po ludzku"
    Bez trąbienia, bez krzyczenia na kierowce suwa oraz bez pietnowania
    nieznajomości przepisów na grupie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 130. Data: 2010-02-16 16:59:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > No widzisz, miał odwagę się przyznać, a miszcze już chcieli go zjeść.
    > Niektórzy mają odwagę nakleić zielony listek. Nazywanie kogoś burakiem
    > musi mieć mocne podstawy oparte na tym, że się było i widziało.
    > Inaczej to napastliwość w ocenie jest oznaką buractwa.

    dlatego juz w pierwszym poscie napisałem ze ten burak nie jest całkowicie
    powazny.
    Zeby byc skrupulatnym, ja nie widzialem posta w ktorym marjan jasno
    powiedziałby, ze chciałby pojechac inaczej ale nie mogl bo nie umie.