  • Data: 2010-02-16 12:54:55
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarek Pudelko j...@b...ceti.pl ...

    > No to zatrzymaj sie kiedys przed warunkowa strzalka do skretu w prawo
    > jak nakazuja przepisy (np. na skrzyzowaniu Pradnicka/Opolska jadac
    > Pradnicka i skrecajac w prawo w Opolska [CKMK]). Ruch na Opolskiej jest
    > wtedy wstrzymany w strone estakady wiec nie ma mozliwosci kolizji i nikt
    > w zasadzie sie nie zatrzymuje. Gwarantuje, ze osoba jadaca za Toba
    > conajmniej sie tego nie spodziewa i szansa na 'bum' jest spora :)

    oczywiscie sadziłem ze trzymamy sie tematu watku, czyli w tym wypadku moja
    wypowiedz o insynuowaniu odnosiła sie do plynnej zmiany pasa, a kwestia
    zatrzymania dotyczyła sytuacji, gdy masz pierwszenstwo.
    Niemniej na zielonych strzałkach czesto sie zatrzymuje (zwłaszcza tam,
    gdzie wiem, ze czesto "stoja i przyglądają się"). Na razie, odpukac, nikt
    mi nie wjechał.
    co nie zmienia faktu, ze akurat zatrzymywanie sie na wszystkich strzałkach
    IMO kupy sie nie trzyma - czesto za strzałką nie ma pasów dla pieszych...
    Ale to juz temat na inna dyskusje, twoja wypowiedz traktuje bardziej jako
    dygresje, niz jako wypowiedz w watku.