  • Data: 2010-02-16 19:19:47
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hlentu$dl0$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > To sobie jeszcze raz poczytaj.

    co mam czytac.
    Jak mialeś co innego na mysli, to przyznaj sie do błędu, a nie próbujesz
    odwrócić kota ogonem

    napisałeś kilka postów wyżej
    "Strzałki do natychmiastowej likwidacji, a zwłaszcza tam, gdzie jest wjazd
    na
    ruchliwą drogę, bo są traktowane jako zielone światło.
    neelix "

    Co to jest do rozumienia.

    > Takie trudne by to zrozumieć???

    no wlasnie nie, alw Ty ty próbujesz teraz powiedziec, ze nie powiedzieleś
    tego co powiedzialeś
    "Jeśli strzałka stanowi zagrożenie (pomijam stosunek kierowców do niej)
    powinna zniknąć. Kto powiedział, że wszędzie?
    neelix"

    > Brednie mają być usuwane z przepisów. Strzałki nie raz były usuwane i
    > przywracane w różnych wersjach.
    > neelix

    strzałki nie są bredniami, bo ułatwiają życie.
    To, ze ludzie nie przestrzegają przepisów nie oznacza, ze należy likwidować
    znaki i sygnały drogowe.

    Ostatni raz pytam - jesli ludzie przekraczają prędkość, to należy usunąć
    wszelkie ograniczenia prędkości, zeby kierowcy nie łamali tych przepisów?

    Zastanów sie co mówisz, a jak widzisz swoj błąd to odszczekaj to, a nie
    pieprz, ze ja bredze.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE