    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Date: Mon, 15 Feb 2010 11:07:38 +0100

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hl6bhe$ieg$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > przepisy wcale nie muszą iść w zgodzie z kulturą.

    Oczywiście, bo na drodze obowiązują przepisy, a kultura to sprawa 3-rzędna.

    > Weźmy np. wyjazd z podporządkowanej na ruchliwą główną. Czasem jak nie
    > przepuścisz machając ręką .. to ktoś nei wyjedzie. To też nie jest zgodne
    > z przepisami, a jednak stosuje sie wlasnie dlatego, zeby po prostu
    > zachować sie klturalnie na zasadzie "wszyscy sie zmieścimy"

    Skoro jest niezgodne a jest to zatrzymujący się w celu przepuszczenia
    powinni być surowo karani, bo stwarzają niebezpieczeństwo. Na
    podporządkowanej ma obowiązek czekać, bo dzisiaj jest wpuszczany, a jutro
    sam komuś wyjedzie. Dość tej porypanej kultury. Można zwolnić. Jak się
    sprawnie wyrobi to wjedzie, ale za zatrzymywanie się powinni zabierać PJ, bo
    to oznaka, ze ktoś nie zna przepisów.

    > Nawet jak chcialeś jechać później w lewo, to SUV mógł pojechać a Ty mogles
    > zmienić pas. W czym widzisz problem? Moze masz problemy ze mnianą pasa
    > ruchu?

    Problem jest w chamstwie innych. On miał prawo skorzystać ze swoich praw, a
    burak powinien mu to umożliwić skoro on chciał skorzystać.
    neelix