    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
    <m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0ll19$453$1@node2.news.atman.pl>
    <m0lloo$rr5$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@p...pl.invalid>
    <m0ltjp$cvi$1@node2.news.atman.pl> <m0mc7u$krp$1@node1.news.atman.pl>
    <m0mhqb$26d$1@node2.news.atman.pl> <m0mkor$u43$1@node1.news.atman.pl>
    <m0mlmc$679$1@node2.news.atman.pl>
    <54315b25$0$3180$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0s42e$oc1$1@node1.news.atman.pl>
    <54319e59$0$12633$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0s9fr$mb2$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sun, 5 Oct 2014 23:53:13 +0200

    Dnia Sun, 5 Oct 2014 22:25:46 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):
    > Mylisz sie. W koncu doswiadczylem tego co wiekszosc pieszych. Wynika to z
    > moich obserwacji. Dlatego teraz gdy jade przepuszczam kazdego. Swietnie sie
    > z tym czuje i mam satysfakcje gdy przez skinienie glowa lub podniesienie
    > reki ktos mi podziekuje. Swiadczy to tylko o tym, jak rzadko piesi sa
    > przepuszczani. To sie wlasnie musi zmienic.

    Hm, a w lusterko popatrzyles ?
    Jesli nikogo z tylu nie bylo, to twoja decyzja, ale przejechalbys w
    pare sekund, a hamowales dluzej.

    Jesli za toba kilka pojazdow ... to kilka osob bedzie czekac, aby
    jedna mogla przejsc kilkanascie s wczesniej, a to mniej wiecej tyle,
    ile sie 20m przechodzi.

    Jesli za toba caly sznur, to owszem, grzecznie jest pieszego
    przepuscic.

    J.