  • Data: 2014-10-06 06:58:40
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-05 21:11, neelix wrote:

    > Przestań siać popelinę. Poczytaj o linii P3-jednostronnie przekraczalnej
    > i nie rób plotek. Oczywiście zdarzają się egzaminatorzy oderwani tak jak
    > ci, którzy chcą upieprzyć kierowców absurdalnymi przywilejami dla pieszych.

    Masz rację, ale częściowo - w rzeczywiście chodziło nie tyle o samo
    omijanie, a powrót na swój pas.

    P-3 linia jednostronnie przekraczalna oznacza zakaz przejeżdżania przez
    tę linię od strony linii ciągłej i najeżdżania na nią, z wyjątkiem
    powrotu po _wyprzedzaniu_ na położony przy linii przerywanej pas ruchu
    zajmowany pred _wyprzedzaniem_

    Wyprzedzaniem, nie omijaniem.

    Shrek.