  • Data: 2017-02-15 22:25:18
    Temat: Re: Pierwszeństwo na parkingu
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino"

    > Tworzą się więc na nim "ulice" i "przecznice".
    > IMO na całym takim terenie obowiązuje zasada pierwszeństwa z prawej
    > strony.
    > Niedawno gość mający mnie po prawej stronie ale jadący "ulicą" obtrąbił
    > mnie, że ośmielam się wjeżdżać przed nim.
    > Jak to jest Waszym zdaniem uregulowane?

    Tak jak piszesz, o ile nie ma znaków mówiących co innego.
    Ale lepiej nie ryzykować i nie wyjeżdżać na te "ulice" którymi zasuwa
    ktoś kto tego nie wie.
    Kilka sekund człowieka nie zbawi, a auto może uratować.
    Takimi co mieli pierwszeństwo są wybrukowane cmentarze.
    ---
    Cmentarze z parkingowych kolizji ? :-)