  • Data: 2017-02-16 16:39:13
    Temat: Re: Pierwszeństwo na parkingu
    Od: Tata <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-15 o 19:43, Jacek pisze:
    > Jak wygląda sprawa pierwszeństwa przejazdu na parkingach pod marketami?
    > Jest sobie parking mniej więcej taki:
    >

    > \\\\\\\\\ \\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\
    > ///////// ////////// //////////
    >

    > \\\\\\\\\ \\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\
    > ///////// ////////// ////////// i tak dalej
    >

    > Tworzą się więc na nim "ulice" i "przecznice".
    > IMO na całym takim terenie obowiązuje zasada pierwszeństwa z prawej strony.
    > Niedawno gość mający mnie po prawej stronie ale jadący "ulicą" obtrąbił
    > mnie, że ośmielam się wjeżdżać przed nim.
    > Jak to jest Waszym zdaniem uregulowane?
    > Jacek

    Elbląg, parking Leclerc, Żeromskiego/Grunwaldzka. Przed każdym wyjazdem
    z "przecznic" na "ulicę główną" są znaki A7- ustąp pierwszeństwa. Przed
    ich ustawieniem stłuczki były prawie każdego dnia, policja nakazała
    ustawić te znaki i jest spokój. Nagranie na Google Maps jest stare,
    2012, i tych znaków jeszcze nie było.

    Z ukłonami
    MJ