  • Data: 2020-06-22 13:03:29
    Temat: Re: Piękna orka elektryków :-)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-06-2020 o 12:41, J.F. pisze:

    > A i tak na obecnych regulacjach to chyba nie - bo jesli calego pradu
    > wlasnego nie zuzyles,

    Zużyłem.
    Zużyłbym też dwa razy tyle ile mam mocy w solarach.

    > Nie mowie ze sa be czy nie sa - tylko ze Niemcy nam dostarczaja tani
    > prad, bo wczesniej do niego doplacili.

    Ale nadal jest tańszy niż nasz, do którego też dopłacamy i jeszcze się
    nim trujemy.
    Więc dopłacajmy do własnego czystego prądu, jak już musimy dopłacać i po
    sprawie.

    > To chyba sie nam podwojnie oplaci i czy nalezy to zmieniac ? :-)

    Oczywiście, bo dla nich to nadal zyski.
    I te zyski mogą zostać w kieszeniach naszych obywateli.

    > Akurat nie przyjmuje, bo bezposrednich doplat to Unia nie lubi.
    > Trzeba jakos ukryc, a miejsc do ukrycia jest pelno.

    No właśnie - ale to nadal jest drogie i trujące.

    > Musialbys jakos rzetelnie policzyc

    Sam sobie licz, jeśli chcesz zaprzeczyć.

    > Jakos tak mi utkwilo,

    No właśnie na tym polega problem.

    >ze prad z OZE drogi.

    Od tego czasu już tani.
    Tak tani, że wygrywa wszystkie przetargi.
    Zakuj to sobie we łbie raz na zawsze i zapamiętaj.
    A nie wylatujesz co kilka tygodni z rewelacjami sprzed 10 lat....