  • Data: 2011-08-30 11:04:00
    Temat: Re: Piekło!!! Ponad 100 stopni Celsjusza w rdzeniu!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j3ifjb$a4r$...@i...gazeta.pl

    > Tak -- mój penis nie jest oliwiony!!! Ozorowski (i spółka ;) Ozorowskiego)
    > zadbał o to, abym nie miał zdrowej dziewczyny obok siebie, wielokrotnie
    > nazywając mnie (ustami swoich księży -- Łazewskiego, Koszewnika...)
    > aborcjonistą. Kościół rzymskokatolicki uważa, iż nie {} czynienie
    > (nakłanianie, zmuszanie, usiłowanie itp. zabiegi) aborcji czyni
    > człowieka aborcjonistą, lecz wyrok Kościoła.

    Aby było jasne -- nie namawiałem nigdy nikogo do przerwania ciąży,
    nie zmuszałem nigdy nikogo do przerwania ciąży, nie pomogłem
    świadomie nigdy nikomu w przerwaniu ciąży, nie dokonałem nigdy
    przerwania ciąży, nie pochwalałem nigdy przerywania ciąży.
    Natomiast mnie miano abortować -- ale nie dałem się!!!

    Po latach wielokrotnie (głównie Kościół rzymskokatolicki, ale nie
    tylko on) usiłowano ,,nadrobić straty'', ale także (jak na razie)
    bez dobrego skutku. Pozbawiono mnie: pieniędzy, dobrego imienia,
    zarobkowej pracy -- ale nie umarłem, a jedynie rozchorowałem się.

    Usiłowano pozbawić mnie ,,majątku'' (mieszkań i samochodu) ale -- bezskutecznie.

    Pisząc powyżej o ciąży -- mam na myśli ludzką ciążę. Być może jakaś ciężarną mysz czy
    szczurzycę -- zabiłem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'