  • Data: 2011-08-31 17:44:02
    Temat: Re: Piekło!!! Ponad 100 stopni Celsjusza w rdzeniu!!!
    Od: "LP" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" >
    > "LP"
    >
    > Dasz szmal? :) Chętnie podłączę kamery itd...

    Nie dam. W szmalu jestem dobry, ale w dawaniu jeszcze nie. Ale cały czas
    pracuje nad tym...

    > Ocaliłem co mogłem -- nie ocaliłem zarobków.
    > Od lat dopominam się od chlewiarzy oddania mi mojej własności.
    > Stawiają opór. :) (jak to chlewiarze)

    Skoro twoimi chlebodawcami byli chlewiarze, to aż strach zapytać za kogo ty
    tam robiłeś?;)

    ten sposób zaciągniętego u przeznaczenia (albo jak kto tam

    > Twoja polszczyzna jest skomplikowana, a nawet... Niepoprawna...

    Są różne funkcje wielokropka...

    > Co zatem jest (wg Ciebie) moim obowiązkiem? :)

    Bądź dobrym PC-tem i nie psuj sie za często, bo narazasz budżetówkę, a co
    za tym idzie - podatników.

    > Mnie uczono, że mam żyć, cieszyć się i cieszyć innych.

    Nie wierz co ci mówią rodzice, nauczyciele, księża i poeci.
    Żeby być szczęśliwym człowiekiem, trzeba mieć jedynie przyjaciela (ale to
    znowu wyśpiewał inny poeta, więc dylemat zostaje)

    Amen było!

    --
    LP