  • Data: 2011-08-30 23:09:58
    Temat: Re: Piekło!!! Ponad 100 stopni Celsjusza w rdzeniu!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "LP" j3gh4p$gmi$...@m...internetia.pl

    > Dzieciaku, jeśli jesteś gliną (bez urazy) to ja iłem.

    62? ;) Cztery silniki, można było lądować i lecieć na jednym sprawnym...
    W istocie awaria jednego ciągnęła za sobą utratę sterowności w ogonie
    i awarie dwóch innych... Tak spadł Kopernik (z Anną Jantar na pokładzie)
    i tak samo spadł Sikorski czy Kościuszko...

    > W każdym razie jak wysilę umysł to pamiętam nawet upadek ZSSR...

    Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich upadł?!
    Jak to możliwe?! Sowiecki Sajuz upadł?

    Cep Cepa Cepem Pogania...
    Sowieckij Sojuz Socjalistyczeskich Republik -- w cyrylicy C czytamy jak S, P jak R...

    W sercach wieli (Białorusinów na przykład) CCCP nadal istnieje -- choćby jako zadra
    i cierń, zwłaszcza ten z 1921 roku, kiedy To pany polskie sprzedały Białorusinów...

    > ZRRS ... a może ZRSS.... czy jakoś tak. Piramidy to może nie są, ale mam ciagle w
    memory jak na pierwszą komunię dostałem laptopa,
    > to ważył z 5 kg i miał kilkanaście Mb ramu...

    ILE!?! Kilkanaście megabitów ramu? Już 8 megabitów to jeden magabajt!!!
    Po co Ci tyle pamięci?!?!? A Ty miałeś kilkanaście??? To oburzające!!!

    > Mówię ci - prehistoria.

    Ja na PK dostałem zegarek na rękę. Dawcą był ojciec mojej matki.
    Był wówczas w szpitalu, zmarł niedługo po tej komunii. Zegarek
    chyba utopiła w jeziorze moja siostra... Słabo to pamiętam.
    Radio (bardzo ładne, nowoczesne, z ukaefem -- Ty pewnie nie wiesz,
    co to jest UKF, ale trudno...) dała matka chrzestna... Nie pamiętam
    innych prezentów...

    Powiało wówczas nowoczesnością, można było z radiem iść do lasu...
    Było małe, na paluszki, z wysuwaną/teleskopową anteną...

    -=-

    Dziś w czytelni widziałem obrazy z przyszłości. :)
    Pierwszy sekretarz -- Władysław Gomułka -- wyglądał niemal tak samo,
    jak wygląda Eugeniusz Makulski... ,,Ruskie dzieweczki'' do złudzenia
    przypominały dzisiejsze mażoretki... Nie mogłem oglądać... Bo nie
    zapłaciłem za te czytanki ze zdjęciami? Nie -- bo nie mogłem zapanować
    nad śmiechem!!!

    Komuna odżyła -- zamiast sekretarzy są księża. :)
    I znów, jak kiedyś, durnowaci ludzie mizdrzą się do głupoli...
    ...i żyją w nędzy... łudząc się, że a nuż jakiś magnat weźmie ich jako solistów... ;)

    http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfab
    etycznie/kaczmarskiego/p/pamietnik_znaleziony_w_star
    ych.php

    [..] stoimy na galerii chór kastratów
    Płynie nasz łagodny śpiew pochwalny śpiew!
    - Laudatur - śpiewamy - laudatur!
    Głos nasz równo i szeroko niesie się...

    Za mego życia padł Gomułka, padła Gierek, padli kolejni tacy jak Kania...
    (miejsce którego zajął Rydzyk?) Padł Sojuz, gdy Jelcyn wlazł na czołg
    i powiedział (w cyrylicy oczywiście) Gorbaczowowi -- spierdalaj...

    A w ten łikend ;) padł Kaczyński. :)

    Padły moje marzenia -- 10 lat temu!
    Padło moje zdrowie! (które chyba odzyskam w pełni -- i nie będzie to pełnia Księżyca)
    W Chinach pada Kościół rzymskokatolicki... I być może za mego życia padnie wszędzie
    poza Ameryką Południową...

    Jest wieczór, niemal północ -- a ja mam na sobie koszulę pachnąca świeżością, nie
    smrodem. :)

    -=-

    Ten post znienacka zniknął mi wczoraj -- raczej przedwczoraj, bo ponad 25 godzin
    temu. Szukałem go, ale nie znalazłem. Dziś, gdy zamierzałem opróżnić śmietnik bez
    szperania (zwykle szperam) w nim, coś mnie ,,tknęło'' i poszperałem... Ku memu
    zdumieniu znalazłem ten zaginiony dziwnie post. :) Pamiętam, że go nie dokończyłem.
    :)
    Wyskoczył znienacka -- nic nie padło, kopii postu nie miałem, bo komputer już nie
    zawiesza się... Inne zaczęte posty (piszę zwykle kilka naraz) były, masa innych
    okienek -- była, ale tego postu nie mogłem znaleźć...

    Dziś też mam na sobie pachnącą świeżością koszulę i czyściuteńkie
    spodnie, choć po południu sprzątałem samochód. :) I koszula wygląda
    tak samo, i spodnie jak 25 godzin temu... I to być może ta sama, która
    miałem na sobie, gdy pisałem (ponad 25 godzin temu) ten post. :) Mmm
    sporo takich samych koszul i sporo takich samych :) spodni. Co
    więcej -- wielu takich właśnie koszul jeszcze nie rozpakowałem...
    Mogę je teraz zmienić kilka razy dziennie... Jak kiedyś, za
    dawnych, dobrych czasów. :) Szybko schną, szybko je prasuję...

    Kąpiel (pod prysznicem) zajmuje mi mniej niż 10 minut razem
    z myciem głowy, bez mycia głowy -- dwa razy mniej, wliczając
    w to wycieranie do sucha... (gdy myję głowę -- nie suszę jej,
    bo to trwa i trwa...)

    -=-

    Spać chcę -- nie planowałem kończenia tego postu, więc i czasu nie mam
    zarezerwowanego... :)
    Coś miałem dorzucić do padnięcia Kaczyńskiego, ale już nie pamiętam, co...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'