  • Data: 2009-12-28 07:35:40
    Temat: Re: Photoshop - freeware!
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Dez., 22:15, Henio <p...@h...eu> wrote:
    > Poszukuję programu w stylu Photoshop ale freeware, zdaję sobie sprawę,
    > że gdyby darmowe były tak dobre to nikt by płatnego nie kupował, ale
    > jednak jak na moje potrzeby to coś prostego powinno starczyć,
    > zwłaszcza że z grafiki to najwięcej się bawiłem paintem robiąc zrzuty
    > z ekranu, tak więc program Adobe byłby stratą pieniędzy.

    Klasykiem wsrod freeware jest GIMP
    nieco uciazliwy ergonomicznie , czasami trzeba sie bez sensu
    naklikac , ale filozofia obslugi jest podobna do PS - czyli kiedys w
    przyszlosci gdybys przeszedl na PS bedziesz juz przyzwyczajony i co
    najwazniejsze ma b dobre algorytmy do wykonania niektorych zadan ,
    zuawazylem ze czesto lepsze od innych komercyjnych programow.
    W zasadzie mozesz nim zrobic prawie wszystko co potrzeba.