  • Data: 2009-12-30 14:19:54
    Temat: Re: Photoshop - freeware!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Dec 2009, Janko Muzykant wrote:

    > Ano, nie widać, ale ja sobie już tak antycypuję w wyobraźni :)

    Gratuluję i doceniam, ale osobiście wolę "fizycznie" widzieć :)

    > Dokładnie to nie pamiętam jak się gimpowski fade nazywa, ale jest z pewnością
    > i oferuje m.in. mod luminancji, w którym każda poprzednia operacja ma wpływ
    > tylko na jasność. Musiałbym odpalić gimpa na wirtualu, bo nie mam w systemie,
    > może później.

    Jak dojdziesz, to daj znać.
    Nie jest to określenie funkcji oddziaływania między warstwami?
    (bo wtedy to "wartość", ale wymaga zduplikowania warstwy właśnie).

    > Fade jest wygodny, bo skraca procesy jakie robi się z warstwami do dwóch
    > kroków - operacja i ograniczenie jej działania do modu (luminancja, kolor
    > itd)

    Ale między *różnymi* warstwami? Znaczy wynik liczenia poprzednich
    warstw jest jedną wartością, zaś wybrana właściwość (chyba to
    nazywasz "modem"?) z warstwy na wierzchu? (bo to się zgadza, ale
    od początku narzekam na niepotrzebną komplikację tego rozwiązania).

    pzdr, Gotfryd