  • Data: 2009-12-30 10:10:17
    Temat: Re: Photoshop - freeware!
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > To ale ja umiem inaczej jak po rozbiciu na dwie warstwy
    > (i to opisałem jako niewygodne).
    > Masz na myśli "rozbicie" na składowe (decompose)??
    > Przecież po czymś takim *nie widać wyniku online*!

    Ano, nie widać, ale ja sobie już tak antycypuję w wyobraźni :)
    Dokładnie to nie pamiętam jak się gimpowski fade nazywa, ale jest z
    pewnością i oferuje m.in. mod luminancji, w którym każda poprzednia
    operacja ma wpływ tylko na jasność. Musiałbym odpalić gimpa na wirtualu,
    bo nie mam w systemie, może później.
    Fade jest wygodny, bo skraca procesy jakie robi się z warstwami do dwóch
    kroków - operacja i ograniczenie jej działania do modu (luminancja,
    kolor itd)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl