  • 1. Data: 2009-12-26 21:15:16
    Temat: Photoshop - freeware!
    Od: Henio <p...@h...eu>

    Poszukuję programu w stylu Photoshop ale freeware, zdaję sobie sprawę,
    że gdyby darmowe były tak dobre to nikt by płatnego nie kupował, ale
    jednak jak na moje potrzeby to coś prostego powinno starczyć,
    zwłaszcza że z grafiki to najwięcej się bawiłem paintem robiąc zrzuty
    z ekranu, tak więc program Adobe byłby stratą pieniędzy.

  • 2. Data: 2009-12-26 21:28:52
    Temat: Re: Photoshop - freeware!
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    D czego ma sluzyc taki progs?

    Jesli do podstawowej obrobki zdjec to fajne programy za free to np:
    googlowska Picasa 2.0, a z innych, to z pewnoscia PhotoFiltre, czy tez Gimp
    jesli chcesz spooro wiecej funkcji nie tracac darmowosci narzedzia :) Z
    pewnoscia jest wiele innych narzedzi tego typu... ale moze ktos sie jeszcze
    wypowie w temacie :)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-12-26 21:29:27
    Od: colidar <c...@w...wp.pl>

    Henio pisze:
> [...]
    > zwłaszcza że z grafiki to najwięcej się bawiłem paintem robiąc zrzuty
    > z ekranu, tak więc program Adobe byłby stratą pieniędzy.

    PhotoFiltre

    --
    http://maciejochocki.blogspot.com/

    Jeżeli teoria względności okaże się prawdziwa, to Niemcy nazwą mnie
    wielkim Niemcem, Szwajcarzy Szwajcarem, a Francuzi wielkim uczonym.
    Jeżeli natomiast teoria względności okaże się błędna, wtedy Francuzi
    nazwą mnie Szwajcarem, Szwajcarzy Niemcem, a Niemcy Żydem.
    A. Einstein

  • 4. Data: 2009-12-26 22:08:45
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    paint.net

  • 5. Data: 2009-12-26 22:20:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Dec 2009, Henio wrote:

    > Poszukuję programu w stylu Photoshop ale freeware,

    Zdefiniuj "styl".
    Jeśli warstwy (to jest *mocne* narzędzie), to co najmniej trzy:
    - GIMP
    - Paint.NET
    - Photobie

    Jak chodzi o pozostałe funkcje, to uzupełniają się wzajemnie do
    fukcjonalności Photoshopa ;), np. GIMP ciągle nie ma krzywych na jasności...

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2009-12-26 23:13:48
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Henio" napisał
[...]
    --------------------------------------

    W Photoshopa można względnie tanio wejść w posiadanie kupujac wersję
    Elements lub pozyskując ją jako OEM z jakimś skanerem lub czymś innym.
    Zainteresuj się, może masz jakieś potrzeby w materii sprzętowej to
    upieczesz dwie kiełbaski na jednym kijku.

    adam

  • 7. Data: 2009-12-27 14:04:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Dec 2009 23:20:42 +0100, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Jak chodzi o pozostałe funkcje, to uzupełniają się wzajemnie do
    >fukcjonalności Photoshopa ;), np. GIMP ciągle nie ma krzywych na jasności...

    W jakim sensie krzywych ?

    2.6.7 ma, wczesniejsze chyba tez, no chyba ze cos innego masz na
    mysli.

    J.

  • 8. Data: 2009-12-27 15:11:33
    Od: smila <w...@g...pl>

    http://pixlr.com/editor/

  • 9. Data: 2009-12-27 19:59:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Henio pisze:
> [...]
    > zwłaszcza że z grafiki to najwięcej się bawiłem paintem robiąc zrzuty
    > z ekranu, tak więc program Adobe byłby stratą pieniędzy.

    Gimp - właściwie na dziś do obróbki foto jest to konkurencja adobiego.
    Brak 16 bitów (do obejścia) przestaje mieć znaczenie gdy można rawa
    wywołać na dynamiczny wymiar i kolor.
    Może się kiedyś przerzucę, bo nie lubię firmy na A.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 10. Data: 2009-12-27 21:51:11
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Henio <post@henioeu> napisal w wiadomosci
    qc.googlegroups.com>
    > Poszukuję programu w stylu Photoshop ale freeware

    Oprocz wspomnianego PhotoFiltre http://photofiltre.free.fr/frames_en.htm
    polecam rowniez DigiFoto www.klausdoege.de
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info