    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Perfect - Ale w koło jest wesoło... Skąd takie słowa?
    Date: Mon, 27 Jun 2016 13:43:40 +0200

    Pan Adam Wysocki napisał:

    > To odpowiada na moje wczesniejsze pytanie :)
    >
    > Co generowalo ten sygnal? Ten specjalizowany uklad czy CPU?

    Wyjście (w elektronicznym sensie) było oczywiście ze specjalnego
    układu. Ale generował jednak CPU, który musiał robić wszystko.
    Tego zewnętrzego układu nie da się nazwać "kontrolerem wizji"
    ani kontolerem czegokolwiek. Samodzielności nie miał żadnej.

    > Pamietam to. W sumie ciekawe dlaczego tak bylo.

    Żeby zobaczyć ten sygnał, ocenić jego poziom.

    --
    Jarek