  • 41. Data: 2010-04-23 20:30:17
    Temat: Re: Pentiom III 733 MHz a DivX
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    A jak się nazywają sterowniki do chipsetu dla ATI Radeona? Co ściągnąć
    z sieci?
    Nie wiem czy mam dobre zainstalowane, czy czegoś jeszcze nie brakuje (do
    Win7).

    --
    animka

  • 42. Data: 2010-05-03 07:04:31
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał:

    > Jeśli chodzi o sprzęt- powinno wystarczyć.

    TO dziwne. Przeniosłem wszystko na inną płytę - HP Vectra VL 400. Celowo
    zamontowałem słabszy procesor PIII 600 MHz i pamięć 128 MB. I filmy
    odtwarzane są bez zacięć! Coś jest z przedmiotową płytą P6BAT+A+. Ciekaw
    jestem opinii. Mam dwie takie płyty i na obu jest źle. Czyżby jakaś wada
    konstrukcyjna?

    Remek

  • 43. Data: 2010-05-04 05:20:40
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 3 May 2010 09:04:31 +0200, Remek napisał(a):

> [...]
    > odtwarzane są bez zacięć! Coś jest z przedmiotową płytą P6BAT+A+. Ciekaw
    > jestem opinii. Mam dwie takie płyty i na obu jest źle. Czyżby jakaś wada

    Chipset intela jest wydajniejszy, ale tutaj podejrzewam problemy z AGP. Na
    starych via zawsze były z tym problemy. Problem raczej programowy więc NTG.

  • 44. Data: 2010-05-04 07:13:24
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

> [...]
    > odtwarzane są bez zacięć! Coś jest z przedmiotową płytą P6BAT+A+. Ciekaw
    > jestem opinii. Mam dwie takie płyty i na obu jest źle. Czyżby jakaś wada

    A czytales co o chipsecie pisalem, czy wolisz sam Ameryke odkrywac na
    nowo?
    Ta plyta jest na Solano i815 przeciez.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 45. Data: 2010-05-04 07:26:56
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Vituniu" napisał:

    > A czytales co o chipsecie pisalem, czy wolisz sam Ameryke odkrywac na
    > nowo?

    A to czytałeś:

    "Na płycie P6VAA + PIII 933 MHz + 64 MB RAM z tym samym OS, kodekami,
    sterownikami, grafiką itd. filmy
    odtwarzane są bezbłędnie."

    Na jakim chipsecie jest w/w płyta?

    > Ta plyta jest na Solano i815 przeciez.

    Która płyta?

    Remek

  • 46. Data: 2010-05-04 08:20:26
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > A to czytałeś:
    >
    > "Na płycie P6VAA + PIII 933 MHz + 64 MB RAM z tym samym OS, kodekami,
    > sterownikami, grafiką itd. filmy
    > odtwarzane są bezbłędnie."

    Czytalem... no i co z tego ma wynikac? :)

    > Na jakim chipsecie jest w/w płyta?

    P6BAT A+ jest oparta o przebrandowany "Apollo Pro Plus" czyli VT82C693.
    P6VAA to z kolei nowszy (i nieco szybszy) "Apollo 133 Pro" czyli
    VT82C693A.

    Jesli nie chce ci sie googlac to, chocby tu masz porownanie w aplikacjach
    biurowych:
    http://www.anandtech.com/show/359/9

    Ta niewielka roznica stanowi "byc albo nie byc" dla odtwarzania filmow.

    Chesz dowodow? Prosze: zwiekszaj rozdzielczosc odtwarzanych divx'ow.
    W ktoryms momencie dotrzesz do granicy, przy ktorej "133 pro" dostanie
    czkawki.
    W dodatku waskim gardlem nie bedzie procesor, bo dowolna plyta oparta o
    intelowe BX i440 albo Solano i815 z zainstalowanym tym samym procesorem
    i karta graficzna nadal bedzie odtwarzala obraz plynnie.

    > Która płyta?

    Vectra VL 400. O ile wiem to jest wlasnie na i815.

    i815 dziedziczy najprawdopodobniej sporo z konstrukcji starszego i440BX
    i cechuje sie przepustowoscia niemal dokladnie taka sama jak ten ostatni
    podkrecony do 133 MHz. Co IMHO czyni go najlepszym (pod tym wzgledem)
    chipsetem dla kombinacji s370 / SDR.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 47. Data: 2010-05-04 09:12:04
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 4 May 2010 12:07:29 +0200, Remek napisał(a):

    > AGP i VIA to jakieś programy?
    >
    > Remek

    Sterownik od AGP po VIA to jak najbardziej.

  • 48. Data: 2010-05-04 10:07:29
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Leszek K." napisał:

    > Chipset intela jest wydajniejszy, ale tutaj podejrzewam problemy z AGP. Na
    > starych via zawsze były z tym problemy. Problem raczej programowy więc
    > NTG.

    AGP i VIA to jakieś programy?

    Remek

  • 49. Data: 2010-05-04 10:15:04
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    > Czytalem... no i co z tego ma wynikac? :)

    Na pewno nie to:

    "A czytales co o chipsecie pisalem, czy wolisz sam Ameryke odkrywac na
    nowo?
    Ta plyta jest na Solano i815 przeciez."

    Proponuję poważną dyskusję o faktach, zamiast Twoich elaboratów. Najlepiej
    jakby wypowiedział się użytkownik płyty P6BAT-A+, bo nie chce mi się
    wierzyć, że konstrukcja na tym samym praktycznie chipsecie (róznice są
    niewielkie), zachowywała się tak diametrialnie odmiennie. Przecież w czasach
    PIII 733 MHz były już filmy DVD i DivX, a nie widzę w sieci dyskusji o
    problemach podobnych do mojego. Podejrzewam raczej, że oszuści z Allegro
    "ożenili" mnie ze złomem.

    Remek

  • 50. Data: 2010-05-04 10:45:53
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Proponuję poważną dyskusję o faktach, zamiast Twoich elaboratów.

    A, to ja przepraszam, ze zajmuje koledze czas elaboratami.
    Obiecuje nie robic tego wiecej.

> [...]
    czasach
    > PIII 733 MHz były już filmy DVD i DivX, a nie widzę w sieci dyskusji o

    W czasach PIII 733 byly filmy DIVX. Owszem. Ale dla czego uwazasz, ze
    "divx" z 98 czy 99 roku to to samo co "divx" sprzed miesiaca?

    > Podejrzewam raczej, że oszuści z Allegro "ożenili" mnie ze złomem.

    Owszem - to jest zlom. Ale ten zlom mial juz tak, jak opuscil fabryke.

    powodzenia (i EOT z mojej strony),
    Vituniu.