  • 11. Data: 2010-04-21 17:23:44
    Temat: Re: Pentiom III 733 MHz a DivX
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 15:40:40 +0200, Remek napisał(a):

    > Czy taki zestaw wystarczy/powinien wystarczyć do odtwarzania filmów w
    > formacie DivX?

    Z moich doświadczeń wynika że tak. Używam kodeka ffdshow na domyslnych
    ustawieniach. Plajer to mniej istotna rzecz ale dla porządku podaję -
    KMPlayer lub Subedit Player.
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2010-04-21 17:44:27
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 15:40:40 +0200, Remek napisał(a):

    > Póki co filmy odtwarzane są skokami. Dźwięk "leci" równo.
    > Również film DVD jest odtwarzany źle

    Zmień kartę graficzną na taką która ma najwyżej 8 lat. Na przykład
    Radeon 8500/9000 i pokrewne prawie cały obraz z DVD dekodują same.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 13. Data: 2010-04-21 17:46:43
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Fantom"

    > Sprawdziles z ciekawosic jakie jest uzycie procka i ramu w trakcie
    > odtwarzania ?

    Jasne :) Procesor 100%, RAM ca 45%. Czytałem, że karty ATI zaprzęgają do
    pracy (swojej) również CPU. Prawda to?

    Remek

  • 14. Data: 2010-04-21 17:50:54
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "M1SLQ" napisał:

    > Na właściwej grupie na pewno uzyskasz dokładniejszą odpowiedź...

    Zastabawiałem się jaka będzie właściwa i uznałem, że sprzętowa. To zawsze
    jest dylemat. Na innym komputerze:

    Sempron 3000+, 1 GB RAM itd. wszystko działa bezbłędnie z tymi samymi
    kodekami i odtwarzaczami. Uznałem więc - musi być wina sprzętu :)

    > początek wywal DivX5 i K-Lite, a w ich miejsce zainstaluj najnowsze
    > FFDSHOW

    Zaraz tak zrobię.

    Remek

  • 15. Data: 2010-04-21 18:57:11
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Zmień kartę graficzną na taką która ma najwyżej 8 lat. Na przykład
    > Radeon 8500/9000 i pokrewne prawie cały obraz z DVD dekodują same.

    Przeciez napisał że ma Radka 9200

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2010-04-21 21:02:36
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Remek pisze:
    > Witam
    >
    > Płyta P6BAT-A+, Pentium III 733 MHZ, 256 MB RAM, Windows XP.
    >
    > Czy taki zestaw wystarczy/powinien wystarczyć do odtwarzania filmów w
    > formacie DivX? Póki co filmy odtwarzane są skokami. Dźwięk "leci" równo.
    > Również film DVD jest odtwarzany źle, a przecież podobno to znaczne
    > mniej wymagający format. Zainstalowałem na próbę na tym sprzęcie
    > Windows98 SE i jest dobrze. Czego brakuje? Procesora, RAMu?
    >
    > Remek
    normalnego systemu. nie gniewaj sie, ale odpal kompa z jakiejś
    dystrybucji linux live CD, byle miała mplayera i sprawdź te same filmy.
    (czy poprawinie działają)
    jak tam nie pójdzie, to wtedy masz problem

    ToMasz

  • 17. Data: 2010-04-21 21:11:10
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 20:57:11 +0200, Irokez napisał(a):

    > Przeciez napisał że ma Radka 9200

    Faktycznie, widzę w kolejnym poście.
    Zatem PEBKAC. Albo coś ktoś mu namieszał w systemie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 18. Data: 2010-04-21 21:21:06
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Remek <r...@t...pl> wrote:

    > Czy taki zestaw wystarczy/powinien wystarczyć do odtwarzania filmów w
    > formacie DivX?

    Ale to zależy od tego jaki jest ten strumień - jaka rozdzielczość, jaki dźwięk.
    Film filmowi nie równy. Poza tym chyba nie masz do końca na myśli DivX bo
    obecnie większość piratów NIE jest w tym kodowane - to stary kodek. Zastanów
    się czy Chodzi Ci konkretnie o DivX czy o po prostu oglądanie filmów?

    Twój zestaw przy odpowiednim oprogramowaniu (zakładając, że jest tam jakaś w
    miarę sensowna grafika klasy minimum Riva TNT2) powinien sobie poradzić z
    filmami ripowanymi z DVD ale na nic więcej nie licz (HD).

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 19. Data: 2010-04-22 04:42:47
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Remek" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A co w takim razie z DVD - MPEG2, który jest podobno 10 krotnie mniej
    > wymagający od MPEG4?

    Ustawienia grafiiki sprawdz. Odpowiednia rozdzielczosc i głębia kolorów. To
    spokojnie chodziło na P200 ale czasami przez jakąś pierdołę potrafi
    szarpać.

  • 20. Data: 2010-04-22 06:33:52
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > A co w takim razie z DVD - MPEG2, który jest podobno
    > 10 krotnie mniej wymagający od MPEG4?

    Rzecz nie w wydajnosci potrzebnej do dekodowania
    (bo tej PIII 733MHz ma dosc) a w przepustowosci
    kontrolera pamieci, a ta w chipsetach VIA z tamtego
    okresu jest fatalna. Sprawe troche poprawia podbicie
    magistrali pamieci o te +33 MHz (jesli sie da oczywiscie)
    oraz wlaczenie przeplotu bankow (jesli sie da oczywiscie). :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.