  • Data: 2011-07-02 09:14:19
    Temat: Re: Pentax poszedł pod młotek
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-02 01:08, dominik pisze:

    > Od razu odżyły nadzieje, że ta niby niepotrzebna pełna klatka się pojawi,
    > bo ktoś kupił to może sfinansuje teraz :)
    Z jednej strony jest wmawianie sobie, że przecież FF to tylko nasze
    przyzwyczajenie i wcale tego mi nie potrzeba, wystarczy tylko uwolnić
    się od tego przyzwyczajenia. Z drugiej strony większość chce tego FF
    jako cel(w rozwoju aparatów cyfrowych) do którego generalnie się dąży.
    Leica, ze swoim małoobrazkowym formatem, miała jednak wielki wpływ na na
    współczesne pokolenia fotografów, jak widać.

    > To jakie logo będzie teraz na aparatach?

    To proste. Są 2 możliwości: PENTOH albo RICOX. ;)

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/