  • Data: 2009-03-20 02:33:57
    Temat: Re: Pentax jeszcze bardziej niszowy...
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Miękka klucha dominik napisał tak:

    > W pentaksie tak źle nie ma oczywiście, ale coraz to bardziej szalejące
    > czynniki nie są na rękę. W ciężkich czasach trzeba ryzykować, inwestować
    > lub przepadnąć. Jak wychodził jeden korpus na dwa lata to było fajnie.
    > Ale dzisiaj...

    No coz, mimo wszystko jestem optymista i niekoniecznie wiazalbym to z
    mesjanizmem ;)
    Ja wiem ze 'oczy rynku' sa zwrocone na korpusy. Mam tez swiadomosc, ze tutaj
    Pentax troszke kuleje (ale bardzo zgadzam sie z Johnstonem - pasuje mi taka
    idea 'konia roboczego').

    Ale zobacz ile Pentax wypuscil ostatnio swietnych szkiel (naprawde
    swietnych, w kategoriach bezwzglednych). Kolekcja malych stalek jest juz
    dosc imponujaca - zeby wspomniec tu tylko o DA: 15, 21, 35, 40, 70.

    Podoba mi sie takie podejscie - niby wszyscy pamietamy ze zdjecia robi
    najpierw fotograf, potem obiektyw a na koncu puszka, ale potem porownujac
    producentow spychamy kwestie szkiel na dalszy plan.

    A tymczasem Pentax jest konsekwentny...
    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...