  • Data: 2010-02-02 17:49:53
    Temat: Re: Pentax K-x - prośba o opinie
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "dominik" <u...@d...net.pl> napisał:

    > Jakiej częstotliwości?

    Częstotliwości sygnału - rejestrujesz sygnał w czasie i możesz za pomocą
    transformaty Fouriera określić jego widmo częstotliwościowe. Wydaje mi się,
    ze znajomość tego widma może ułatwić później algorytmowi odszumiajacemu
    określenie, co na zarejestrowanym przy danym czasie ekspozycji obrazie jest
    szumem, a co drobnymi szczegółami.

    > Chyba za dużo niewiadomych w tym równaniu by wykazać siłę słowa
    > "znaczący". Przez chwilkę miałem olśnienie co do tego twierdząc, że może
    > wpadłem na to jak by użyć te dane, ale szybko znalazłem sobie
    > kontrprzykład na to. Powiem wobec tego, że to może mieć znaczenie tylko
    > wtedy jeśli różnice pomiędzy pikselami są naprawdę spore.
    > [...]

    A czy nie są spore? W sumie... dużo zależy od zdefiniowania pojęcia
    'spore' - to, co dla jednego jest już spore dla innego może byc jeszcze
    całkiem małe...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)