    From: "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pentax K-x - prośba o opinie
    Date: Wed, 20 Jan 2010 11:09:18 +0100

    Użytkownik "Bartosz Mierzwiak" napisał
    > sprawę i wypuścił poprawkę. Za to pentax-talibowie na PRFC wciąż
    > zaprzeczają, i mówią że problemy z zasilaniem K-x to jakiś mit. :)
    Nie wiem czy masz między innymi mnie na myśli ;-) ale napiszę Ci, że używałem
    między innymi kompakcika cyfrowego Minolty na AA, który na bateriach super hiper
    reklamowanych Duracell-a robił 30zdjęć, a na Panasonic-ach czy GP hulał aż miło
    (już nie pamiętam ile).
    Walkman Sony siostry i mój Panasonic-a też nie wszystkie baterie lubił (tak
    korzystałem z nich jak wyładował mi się akumulator, a nie nosiłem ładowarki do
    szkoły). Odtwarzacz I-river T-10, który na dobrej baterii odtwarzał deklarowane
    przez producenta 53h też nie lubił Duracell-i, akumulatorek Infinium pakowałem i
    zapominałem, że muszę go naładować.
    Jeśli więc w tym wypadku też wystarczy kupić komplet akumulatorków, które nie
    tracą energii po dwóch tygodniach przechowywania, to uważam to za czepianie się.