  • 1. Data: 2011-04-18 17:24:57
    Temat: Pendrive - utrata zasobów
    Od: Uni <u...@w...pl>

    Mam dwa systemy na Laptopie - IBM T30 - Win98se i xp_SP3. Podczas
    "manewrów" na systemie win98se - instalowalem sterowniki tak żeby
    ten system "zobaczył" pendrive'a, ale skończyło się tym że teraz nic
    na nim nie widać. Widzi i wykrywa go XP windows explorer - bez
    problemu, jako ikonkę tylko, wszelkie próby sformatowania tego pena
    kończą się formułką : ":Brak dysku w stacji, włóż dysk ...".
    Probowałem programów TestDisk i linuxowy GetParted, ale oba wymiękają
    i nie widzą tego pena, nie widzi go też system operacyjny Mandriva
    2010 ONE. Czy można jakoś przywrócić ten pendrive do użytecznośći ?
    Straciłem tam trochę danych których 1/3 / te nowe/ nie zdążyłem
    zrobić backup'u. Proszę o jakąś pomoc.

  • 2. Data: 2011-04-18 17:36:12
    Temat: Re: Pendrive - utrata zasobów
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-18 19:24, Uni pisze:
> [...]
    > 2010 ONE. Czy można jakoś przywrócić ten pendrive do użytecznośći ?
    > Straciłem tam trochę danych których 1/3 / te nowe/ nie zdążyłem

    Może uprawnień nie masz. Sprawdź, ewentualnie udostępnij sobie samemu.

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-04-18 17:41:51
    Od: Uni <u...@w...pl>

    animka napisał(a):
    [..]
    > Może uprawnień nie masz. Sprawdź, ewentualnie udostępnij sobie samemu.

    Nie - sam jestem na kompie, a moje konta są Adminowe.

  • 4. Data: 2011-04-18 18:08:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-18 19:41, Uni pisze:
    > animka napisał(a):
    > [..]
    >
    > Nie - sam jestem na kompie, a moje konta są Adminowe.

    Mnie mój Win7 ciągle blokuje moje własne (!) foldery i pliki. Już nie
    mam do tego sił.
    Też adminowe.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-04-18 22:09:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" iohsvm$ua2$...@n...news.atman.pl

> [...]
    [..]

    : Może uprawnień nie masz. Sprawdź, ewentualnie

    Pod Linuksem, WXP, W98SE? -- chyba tylko FATalne
    partycje, a tam chyba nie ma żadnych zabezpieczeń. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-04-18 22:28:50
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Mozesz go wyrzucic.

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2011-04-18 22:30:14
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-18 20:08, animka pisze:

    > Mnie mój Win7 ciągle blokuje moje własne (!) foldery i pliki. Już nie
    > mam do tego sił.
    > Też adminowe.

    Może włosy farbowałaś ostatnio i system Ciebie nie poznaje ?

  • 8. Data: 2011-04-18 22:30:26
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    ...albo kupic drugi taki sam i przelutowac flash, byc moze odzyskasz dane.

    --
    Pozdr

  • 9. Data: 2011-04-18 22:45:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-19 00:30, boxfish pisze:

    > Może włosy farbowałaś ostatnio i system Ciebie nie poznaje ?

    Pewnie tak.
    Przy kilku folderach porobiły sie kłódki, do niektórych nie mam
    uprawnień (ja admin!).
    Muszę się szarpać ze wszystkim i uprawnienia ustawiać.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-04-19 04:57:07
    Od: Uni <u...@w...pl>

    G Nowak napisał(a):
    [..]

    > ...albo kupic drugi taki sam i przelutowac flash, byc moze odzyskasz
    > dane.

    czy to możliwe żeby w trybie programowym aż tak uwalił się ten pendrive
    ?