  • 31. Data: 2009-09-25 22:13:04
    Temat: Re: Pen i Helios
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 25 Wrz, 23:54, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Piąty post, a ty wciąż nie potrafisz napisać o jakie zasady chodzi. I
    > nie napiszesz, bo nie wiesz :)
    > Ale za to w następnym poście napiszesz coś równie żenującego jak wyżej,
    > bo lepiej nie potrafisz.

    Ja wiem.
    Ale nie mam najmniejszej ochoty tobie ułatwiać zadanie.
    Poza tym taki miszcz jak ty powinien o tym dobrze wiedzieć, a jak nie
    wiesz, to po prostu d... jesteś.

    > He, dlaczego zatem nie napiszesz tam tego, co piszesz tu?
    Bo mi się nie chce.

    > Dobra, starczy tej depresji intelektualnej - spadaj żałosny,
    > zakompleksiony pajacu, koniec rozmowy. Ja mam cię w tyle i ty mnie też,
    > ale różnica jest taka, że ciebie to boli, a mnie zwisa.

    Najpierw musiałbyś mieć, żeby ci zwisało.

    > Wstąp do jakiejś partii, zostań działaczem - tam im większy kretyn, tym
    > większa kariera. Zajmiesz się czymś, nie będziesz pajacował tutaj.

    Dobre rady zachowaj dla siebie.

  • 32. Data: 2009-09-25 22:15:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Normalnie czy po sklejeniu panoramy?! ;-)

    Spoko, z jednego pstryka, zobaczymy zresztą za pięć lat :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 33. Data: 2009-09-25 22:19:10
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Nieznajomy wrote:

    > Ja wiem.
    > Ale nie mam najmniejszej ochoty tobie ułatwiać zadanie.
    > Bo mi się nie chce.

    Znowu nie zdałeś do zerówki?!

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 34. Data: 2009-09-25 23:09:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 25 Sep 2009 12:56:31 -0700 (PDT), Nieznajomy napisał(a):

    > I widzisz, ty nie załapałeś.

    Załóż z XX YY towarzystwo wzajemnej adoracji.

  • 35. Data: 2009-09-25 23:20:41
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 26 Wrz, 00:03, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > No i wątek się urwie. Jak zwykle :)

    A podaj choć jeden powód na to abym ci powiedział.
    Z resztą chłopaki na OC wiedzą, spytaj się to ci wyjaśnią. Chyba, że
    taki miszcz jak ty wstydzi się zapytać?

  • 36. Data: 2009-09-25 23:21:13
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-25 21:34:14 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Zwolennik wyższości teorii nad praktyką?

    Nieeee, jeden z tutejszych wioskowych głupków. Postanowił zmienić imaż
    i zaczął od nowego nicka, ale niestety ze stylem prowadzenia
    pseudodyskuji nie poszło mu tak łatwo.

    de Fresz

  • 37. Data: 2009-09-25 23:23:00
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 25 Wrz, 22:07, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > Nieznajomy pisze:
    >   > No i ile trzeba wypić, naćpać ... itp , aby nie potrafić ustawić tych

    > Ile trzeba wypić i się naćpać, żeby 42mm rozciągnąć do 58mm? A może tam
    > jest jakaś tajemnicza śrubka w kicie, co pozwala przekręcić pierścień
    > jeszcze ze sześćdziesiąt stopni w prawo? :)

    Pewnie tyle samo aby robić takie nieprofesjonalne teściki. Miszczu nie
    mił nic systemowego z zakresem 50 - 60 mm dla 4/3.

  • 38. Data: 2009-09-25 23:25:25
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 26 Wrz, 01:21, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Nieeee, jeden z tutejszych wioskowych głupków. Postanowił zmienić imaż
    > i zaczął od nowego nicka, ale niestety ze stylem prowadzenia
    > pseudodyskuji nie poszło mu tak łatwo.

    O matko, uczeń miszcza się wypowiedział.

  • 39. Data: 2009-09-25 23:36:22
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

> [...]
    > dorówna temu:http://www.cyfrowka.neostrada.pl/helios.jpg
    >
    > A heliosek, jakoś tak się składa, jest najostrzejszym obiektywem jaki
    > posiadam (m42 oczywiście, bo to jest wspólna płaszczyzna do porównywania
    > matryc). Ostrzejszym od Takumarów, Pankolarów, Industarów różnych,
    > Porstów, Zenitarów i pewnie o czymś zapomniałem. Szczuję, że da radę
    > jakimś 40Mpx na apsc.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /ja, ja, ja! - lubię sobie czasami tak porecytować.../

    A te fotki z E-3 to tylko 1:1 na monitorku oglądałeś, czy też może
    wysiliłeś się na jakąś odbitkę.

    Czasmi żal mi ciebie, z tą twoją obsesją "ostrościową",. Ostrzysz,
    resajzujesz, blurujesz, usmejusz i tak w kółko, a jak przyjdzie zrobić
    fotkę to robisz zwykłe kupy jak tez z modelkami w studio - brak
    podstawowych umiejątności fotograficznych - żenada.

  • 40. Data: 2009-09-25 23:38:00
    Od: "Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > Tym razem nie przesadzałem. Zdjęcia późnym zachodem,

    Cała ta zabawa z tym aparatem i obiektywem przypomina mi wczesne lata 80-te
    kiedy pracołowicie szlifowałem płytę szklaną z kumplem aby otrzymać teleskop
    zwierciadlany. Nawet się udało. I w pewnych państwowych zakładach natryskiwano
    na to warstwę aluminium i już mielismy teleskop zwierciadlany 200 mm.
    Tylko po co sie teraz tak męczyć.
    Chyba dla zabawy albo, żeby sobie mieć sobie coś popisać.
    Krótko mówiąć - odwaliłeś kawał solidnej, nikomu nie potrzebnej roboty.