  • 21. Data: 2013-05-26 22:46:28
    Temat: Re: Pedalarzom wciąż mało
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-26 22:44, t? pisze:
    >> To się da leczyć.
    > Ale Twojego analfabetyzmu chyba nie.

    Ale udało mu się sklecić względnie prawidłowo kilka zdań, tylko w
    pierwszym się pomylił. Pewnie przeklejał z Worda, żeby tym razem wyszło
    na jego że nie pił ;)

  • 22. Data: 2013-05-26 22:48:04
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Ale udało mu się sklecić względnie prawidłowo kilka zdań, tylko w
    > pierwszym się pomylił. Pewnie przeklejał z Worda, żeby tym razem wyszło
    > na jego że nie pił ;)

    Tak to jest z alkoholikami, bez przerwy próbują udowadniać, że są
    trzeźwi. :/

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 23. Data: 2013-05-26 22:49:20
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-26 22:48, t? pisze:
    > Tak to jest z alkoholikami, bez przerwy próbują udowadniać, że są
    > trzeźwi. :/

    Lub wydaje im się, że wszyscy dookoła chleją jak oni :(

  • 24. Data: 2013-05-26 22:51:56
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Lub wydaje im się, że wszyscy dookoła chleją jak oni :(

    Ginekomastiemu powinni zamontować alkomat do kompa.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 25. Data: 2013-05-26 22:59:31
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    On 26.05.2013 21:32, DoQ wrote:
    > Wymalowali im w końcu pasy, to znowu źle bo za wąskie a oni z
    > przyczepami teraz jeżdżą. Szkoda że nie k..wa z broną i kultywatorem.
    >
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,sa-pasy-
    rowerowe-na-tamce-nie-za-waskie,88420.html

    > "Na Tamce powstały dwa pasy rowerowe. Rowerzyści będą mogli swobodnie
    > jeździć między ulicami Kopernika a Topiel. - To bardzo dobra wiadomość,
    > ale pas jest nieco za wąski - komentuje Rafał Muszczynko z Masy
    > Krytycznej."

    Primo - pas ma 1,4-1,6m jak mierzyli wypowiadający się na forum
    zielonego mazowsza, secundo - problem leży gdzie indziej. Zakończenia
    tych pasów zostały zrealizowane w opcji "ustąp pierwszeństwa i wjedź na
    pas ogólny" co jest w tym konkretnym przypadku kretyńskie - zwłaszcza na
    dole:
    screen: http://www.tinyurl.pl?PmVXCXT7 (długa wersja poniżej)

    1. Na wprost są dwa pasy więc nie ma kolizji
    2. Spora część cyklistów może chcieć wjechać na poprzeczną drogę
    rowerową. Teraz aby to zrobić musi na odcinku 10m jechać pasem ogólnym,
    uprzednio ustąpiwszy pierwszeństwa.
    PO KIEGO WAŁA skoro jest tam miejsce oznaczone jako strefa wyłączona z
    ruchu skoro mogłoby świetnie posłużyć jako dojazd do tej drogi rowerowej??

    http://dcs-188-64-86-8.atmcdn.pl/scale/o2/tvn/web-co
    ntent/m/p3/i/f9be311e65d81a9ad8150a60844bb94c/ee42e6
    74-c461-11e2-ae66-0025b511226e.jpg?type=1&quality=95
    &srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=1024&srch=768&dstw
    =1024&dsth=768

  • 26. Data: 2013-05-26 23:12:22
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 26.05.2013 22:16, t? pisze:
    > Zresztą czemu się dziwić, gdy dorosły mężczyzna popierdala po mieście na
    > rowerku jak Murzyn czy Hindus, chociaż w przeciwieństwie do tych
    > ostatnich stać go (?) na normalny środek lokomocji?
    Nie wiem w jakim Ty mieście żyjesz, ale większość mieszkańców MIAST,
    szybciej dojedzie do celu na rowerze. Zero paliwa, zero opłaty
    parkingowej. Ale jak Ty smarujesz psim gównem podwozie Poloneza, to co
    możesz wiedzieć o jeździe rowerem w MIEŚCIE?
    :)

    ToMasz

  • 27. Data: 2013-05-26 23:14:14
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-05-26 21:32, DoQ pisze:

    > Wymalowali im w końcu pasy, to znowu źle bo za wąskie a oni z
    > przyczepami teraz jeżdżą. Szkoda że nie k..wa z broną i kultywatorem.

    Dokładnie. Podobnie jak z kierowcami samochodów - wybuduje im się drogę
    to narzekają, a to pasy mogły być dwa zamiast jednego, a to niepotrzebne
    ograniczenie do 70km/h zamiast 90km/h... Niech się w ogóle cieszą, że
    mogą przejechać z miasta do miasta, a nie muszą pieszo chodzić, albo -
    za przeproszeniem - na rowerze jeździć, jak pedały!

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 28. Data: 2013-05-26 23:19:10
    Od: tá´Ź

    ToMasz wrote:

    > Nie wiem w jakim Ty mieście żyjesz, ale większość mieszkańców MIAST,
    > szybciej dojedzie do celu na rowerze.

    ROTFL.

    > Ale jak Ty smarujesz psim gównem podwozie Poloneza, to co
    > możesz wiedzieć o jeździe rowerem w MIEŚCIE? :)

    Chlałeś z ginekomastim?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 29. Data: 2013-05-27 08:53:08
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 22:04:36 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Aleś ty głupi ze aż strach. Nie dość że zgonili(ście) nas z jezdni na
    > jakieś pierdolone ścieżki robione na odpierdol i dla statystyk, pełne
    > dziur, przeszkód i pieszych to jeszcze się czepiasz że chcemy by dało się
    > po nich jeżdzić :)
    > Naprawdę wśród samochodziarzy jest taki pogląd że ścieżki rowerowe powstają
    > dla wygody i bezpieczeństwa rowerzystów? Nie do wiary. Przecież niejeden z
    > was jeździ również rowerem i wie co myśleć o DDR-ach.

    Tak jest i jeszcze do tego zimą nie są odśnieżane. Normalnie skandal. Bo 5
    napaleńców na krzyż się zaparło i przy -20C jeździ żeby coś udowodnić, może
    sobie, może społeczeństwo.. Własną głupotę.
    W ogóle nie powinni budować ścieżek, skoro sporo rowerzystów mimo ich
    istnienia zapycha prawy pas "bo z kostki niewygodnej"..

  • 30. Data: 2013-05-27 09:39:57
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Jacek Maciejewski nabazgrał(a):

> [...]
    > jakieś pierdolone ścieżki robione na odpierdol i dla statystyk, pełne
    > dziur, przeszkód i pieszych to jeszcze się czepiasz że chcemy by dało się

    Zapraszam na ulice poza centrum dużego miasta to zobaczysz dopiero dziury
    ... i my samochodziarze mamy po tym jeździć !! ??