  • 11. Data: 2013-05-26 22:20:27
    Temat: Re: Pedalarzom wciąż mało
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-26 22:16, t? pisze:
    > Przez kilka lat pierdoliliście, ze chcecie ścieżki, jak dostaliście, to
    > teraz chcecie jeździć po ulicy. To tylko udowadnia, że przeciętny pedalarz
    > to mentalne dziecko i nie należy liczyć się szczególnie z jego zdanie.

    Ładują się z tymi rowerami wszędzie, chcą mieć same przywileje i żadnych
    zobowiązań. Zupełnie jak pedały.

  • 12. Data: 2013-05-26 22:22:33
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-26 22:16, masti pisze:
    > To ty ciągle myślisz o alkoholu

    A ty go ciągle pijesz.

  • 13. Data: 2013-05-26 22:23:27
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Ładują się z tymi rowerami wszędzie, chcą mieć same przywileje i żadnych
    > zobowiązań. Zupełnie jak pedały.

    Pedał, pedalarz, jaka różnica?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2013-05-26 22:23:52
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > To ty ciągle myślisz o alkoholu

    A Ty go pijesz?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 15. Data: 2013-05-26 22:25:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 May 2013 22:22:33 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > A ty go ciągle pijesz.

    udowodnij

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2013-05-26 22:36:31
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-26 22:25, masti pisze:

    > udowodnij

    Sam to udowadniasz sposobem wypowiedzi.

  • 17. Data: 2013-05-26 22:36:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 May 2013 22:36:31 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Sam to udowadniasz sposobem wypowiedzi.

    nie, to Ty udowadniasz ciągłym przywoływaniem tego w każdej dyskusji w
    której się odzywasz, że ciągle o alkoholu myślisz. Wypełnia Ci całe
    myślenie. A to oznacza, że jesteś poważnie uzależniony. Dlatego dla
    twojego dobra radzę Ci udać się do poradni. To się da leczyć.

  • 18. Data: 2013-05-26 22:36:54
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-26 22:23, t? pisze:

    > Pedał, pedalarz, jaka różnica?

    Gdzie rowery dwa tam pedały cztery.

  • 19. Data: 2013-05-26 22:43:19
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-26 22:36, masti pisze:

    > nie, to Ty udowadniasz ciągłym przywoływaniem tego w każdej dyskusji w

    Sraty taty, kogo to obchodzi?

  • 20. Data: 2013-05-26 22:44:15
    Od: tá´Ź

    masti wrote: