  • 1. Data: 2013-05-26 14:08:49
    Temat: Głośność aut przy danej prędkości ?
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    Hej,

    szukam fajnego auta co by można rozważyć zakup :)

    Czy trafiliście na jakąś listę z tabelą głośności
    w aucie przy danej prędkości ?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2013-05-26 15:16:52
    Temat: Re: Głośność aut przy danej prędkości ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 14:08:49 +0200, _Michał napisał(a):
    > Czy trafiliście na jakąś listę z tabelą głośności
    > w aucie przy danej prędkości ?

    A tylko z jedna jezdzisz ?

    Pamietam Astre II. Powyzej 120 glosnosc gwaltownie rosla ...

    J.

  • 3. Data: 2013-05-26 15:53:02
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/26/2013 3:16 PM, J.F. wrote:

    > A tylko z jedna jezdzisz ?
    >
    > Pamietam Astre II. Powyzej 120 glosnosc gwaltownie rosla ...

    z jedną
    w reno ustawiam tempomat na 205km/h
    a w bmw na 170km/h

    i jadę ;)

  • 4. Data: 2013-05-26 19:52:03
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    http://www.auto-decibel-db.com

  • 5. Data: 2013-05-27 00:33:31
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/26/2013 7:52 PM, Laisar wrote:

    > http://www.auto-decibel-db.com

    Dzięki - dokładnie o to chodziło :)

    ale czas poleciał....

    po 21 latach safrane plasuje się już tylko obok nowego
    modelu BMW X3, Opla Insigni czy Porshe Panamery :( jest źle...

    20 lat laguna III goniła safrana i prawie go dogoniła
    Prius jeszcze goni i Infiniti G37/FX50

    bmw7e38 zostało totalnie odstawione przez większość

    tylko na liście brak Vel Satisa - z danych jakie mam
    trochę lepiej od VW Phaetona, ale generalnie prawie to samo.

    generalnie na czele z ciekawych i znanych:
    Lexus LS 600h i Tesla S ;)
    oraz BMW 5GT :) wow :) duży hatchback - może to dobrze jeździ :)

    brak też Mercedesa R - jednego z fajniejszych :)