  • 1. Data: 2013-05-26 19:02:46
    Temat: Monaco - plan toru
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Natknął ktoś kiedyś na plan toru F1 z GP Monaco wpisany w plan miasta?
    Chętnie bym coś takiego sobie wydrukował i pojeździł później po tych samych
    ulicach.

  • 2. Data: 2013-05-26 19:45:30
    Temat: Re: Monaco - plan toru
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 May 2013 19:02:46 +0200 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > Natknął ktoś kiedyś na plan toru F1 z GP Monaco wpisany w plan miasta?
    > Chętnie bym coś takiego sobie wydrukował i pojeździł później po tych
    > samych ulicach.

    <http://commons.wikimedia.org/wiki/
    File:Monte_Carlo_Formula_1_track_map_with_streets.sv
    g>

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-05-26 21:37:01
    Od: Zbyszek9 <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-26 19:02, Cavallino pisze:
    > Natknął ktoś kiedyś na plan toru F1 z GP Monaco wpisany w plan miasta?
    > Chętnie bym coś takiego sobie wydrukował i pojeździł później po tych
    > samych ulicach.
    =================
    Dokładnie w czwartek 14 czerwca 2012 r. ok. południa też tak chciałem
    .Niestety korki i tłumy pieszych sprawiły , że średnia z całego
    okrążenia wyniosła poniżej 5 km na godzinę . Szkoda czasu !

  • 4. Data: 2013-05-26 22:48:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Zbyszek9" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > .Niestety korki i tłumy pieszych sprawiły , że średnia z całego okrążenia
    > wyniosła poniżej 5 km na godzinę . Szkoda czasu !

    Co prawda byłem w Monaco naście lat temu, ale nie wspominam go jako
    szczególnie zakorkowanego miasta, a jako że nie planuję tam jeździć z
    prędkościami wyścigowymi, to prędkość nie stanowi większego problemu.
    Byle na dobre ulice trafić.

  • 5. Data: 2013-05-27 16:58:20
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 22:48:31 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Co prawda byłem w Monaco naście lat temu, ale nie wspominam go jako
    > szczególnie zakorkowanego miasta, a jako że nie planuję tam jeździć z
    > prędkościami wyścigowymi, to prędkość nie stanowi większego problemu.

    KAPELUSZ PLONK WARNING!

  • 6. Data: 2013-06-03 15:32:14
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Zbyszek9" <z...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > .Niestety korki i tłumy pieszych sprawiły , że średnia z całego okrążenia
    > wyniosła poniżej 5 km na godzinę . Szkoda czasu !

    Eee tam, ja miałem czas 5:45 (w normalnym ruchu) Mercem A-klasse :-)

    --
    Axel