  • 1. Data: 2013-05-27 10:37:21
    Temat: drogi w Hiszpanii
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Bez kolein, na zakrętach wyprofilowane i na zakrętach ograniczenie
    prędkości do... 80 km/h patrz 37-38 sekunda
    i pierońsko logiczne oznakowania, znaki zwykle porozstawiane osobno aby
    nie zaskakiwać ilością informacji - w mieście bywa z tym różnie
    https://vimeo.com/65797627
    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-05-27 11:25:14
    Temat: Re: drogi w Hiszpanii
    Od: Zbyszek9 <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-27 10:37, SJS pisze:
> [...]
    > i pierońsko logiczne oznakowania, znaki zwykle porozstawiane osobno aby
    > nie zaskakiwać ilością informacji - w mieście bywa z tym różnie
    ============
    A mnie spodobało się :
    Zwykłe normalne skrzyżowanie , przed nim znak " uwaga rondo " , a na
    środku skrzyżowania stoi sobie duża donica z kwiatkiem .

  • 3. Data: 2013-05-27 11:35:44
    Od: grzech <z...@g...com>

    On 27 Maj, 10:37, SJS <s...@p...pl> wrote:
> [...]
    > i pierońsko logiczne oznakowania, znaki zwykle porozstawiane osobno aby
    > nie zaskakiwać ilością informacji - w mieście bywa z tym

    Noo - bajka. Pisałem tu kiedyś o tym.
    W dodatku 0 policji na drogach - aż trudno uwierzyć że tak można.
    A u nas? Dziury odkręciły mi łączniki stabilizatorów:)

    _____
    grzech
    626

  • 4. Data: 2013-05-27 11:45:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 May 2013 10:37:21 +0200 osobnik zwany SJS napisał:

> [...]
    > oznakowania, znaki zwykle porozstawiane osobno aby nie zaskakiwać
    > ilością informacji - w mieście bywa z tym różnie

    droga jak droga. normalna

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-05-27 12:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > i pierońsko logiczne oznakowania, znaki zwykle porozstawiane osobno aby
    > nie zaskakiwać ilością informacji - w mieście bywa z tym różnie

    Mnie sie podobały ronda - wszedzie mozna prosto przejechac z predkoscia
    40km/h.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,