  • 1. Data: 2013-05-26 21:32:38
    Temat: Pedalarzom wciąż mało
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    Wymalowali im w końcu pasy, to znowu źle bo za wąskie a oni z
    przyczepami teraz jeżdżą. Szkoda że nie k..wa z broną i kultywatorem.

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,sa-pasy-
    rowerowe-na-tamce-nie-za-waskie,88420.html

    "Na Tamce powstały dwa pasy rowerowe. Rowerzyści będą mogli swobodnie
    jeździć między ulicami Kopernika a Topiel. - To bardzo dobra wiadomość,
    ale pas jest nieco za wąski - komentuje Rafał Muszczynko z Masy Krytycznej."

  • 2. Data: 2013-05-26 22:02:23
    Temat: Re: Pedalarzom wciąż mało
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 May 2013 22:04:36 +0200 osobnik zwany Jacek
    Maciejewski napisał:

    > niejeden z was jeździ również rowerem i wie co myśleć o DDR-ach.

    DoQ i "myśleć w jednym poście? Nie za dużo wymagasz?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-05-26 22:04:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 21:32:38 +0200, DoQ napisał(a):

    > Wymalowali im w końcu pasy, to znowu źle bo za wąskie a oni z
    > przyczepami teraz jeżdżą. Szkoda że nie k..wa z broną i kultywatorem.

    Aleś ty głupi ze aż strach. Nie dość że zgonili(ście) nas z jezdni na
    jakieś pierdolone ścieżki robione na odpierdol i dla statystyk, pełne
    dziur, przeszkód i pieszych to jeszcze się czepiasz że chcemy by dało się
    po nich jeżdzić :)
    Naprawdę wśród samochodziarzy jest taki pogląd że ścieżki rowerowe powstają
    dla wygody i bezpieczeństwa rowerzystów? Nie do wiary. Przecież niejeden z
    was jeździ również rowerem i wie co myśleć o DDR-ach.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2013-05-26 22:10:02
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-26 22:02, masti pisze:
    > DoQ i "myśleć w jednym poście? Nie za dużo wymagasz?

    masti i pisać na trzeźwo? Niemożliwe.

  • 5. Data: 2013-05-26 22:13:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 May 2013 22:10:02 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > masti i pisać na trzeźwo? Niemożliwe.

    mówiłem Ci już, żebyś się udał do specjalisty.

  • 6. Data: 2013-05-26 22:13:40
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

> [...]
    > jakieś pierdolone ścieżki robione na odpierdol i dla statystyk, pełne
    > dziur, przeszkód i pieszych to jeszcze się czepiasz że chcemy by dało się

    Gdzie na pasie rowerowym na Tamce widzisz dziury i przeszkody?
    Pijesz z mastim?

    > Naprawdę wśród samochodziarzy jest taki pogląd że ścieżki rowerowe powstają
    > dla wygody i bezpieczeństwa rowerzystów? Nie do wiary. Przecież niejeden z
    > was jeździ również rowerem i wie co myśleć o DDR-ach.

    No i co konkretnie ci nie pasuje w tej na Tamce? Zaraz będzie że 1,5m to
    za mało, bo nie dacie rady się wyprzedzać i trzeba zrobić 2,5m

  • 7. Data: 2013-05-26 22:16:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 May 2013 22:18:31 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Pomyliłeś monitor z lustrem?

    To ty ciągle myślisz o alkoholu

  • 8. Data: 2013-05-26 22:16:48
    Od: tá´Ź

    Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > jakieś pierdolone ścieżki robione na odpierdol i dla statystyk, pełne
    > dziur, przeszkód i pieszych to jeszcze się czepiasz że chcemy by dało

    Przez kilka lat pierdoliliście, ze chcecie ścieżki, jak dostaliście, to
    teraz chcecie jeździć po ulicy. To tylko udowadnia, że przeciętny pedalarz
    to mentalne dziecko i nie należy liczyć się szczególnie z jego zdanie.
    Zresztą czemu się dziwić, gdy dorosły mężczyzna popierdala po mieście na
    rowerku jak Murzyn czy Hindus, chociaż w przeciwieństwie do tych
    ostatnich stać go (?) na normalny środek lokomocji?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2013-05-26 22:17:12
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > DoQ i "myśleć w jednym poście? Nie za dużo wymagasz?

    Masturbi, znowu pite było?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2013-05-26 22:18:31