  • Data: 2012-05-22 17:30:35
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-22 16:51, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > rozumiem, ze pierwsze dwie to
    > a: kierowcy
    > b: powżący furmanki? :)

    Nie - kierowcy osobowych (no, ale to naturalne z racji ich udziału
    w ruchu), później są razem kierowcy ciężarowych (solo + zestawów).
    Jeżeli wziąć pod uwagę podział ciężarowych, to na 2 miejscu są
    rowerzyści, 3 to solówki, 4 motocykle, 5 motorowery i 6 tiry.
    Ciekawe, prawda?
    Wiadomo, że rowerzysta zazwyczaj jest poszkodowany w zajściu,
    niemniej ma znaczący udział w zakresie (nie)bezpieczeństwa w ruchu.
    Powinieneś wiedzieć (jeżeli czytujesz grupę), że jestem przeciwny
    wrogości i sztucznym podziałom, a patrzę na to wszystko z różnych
    punktów "siedzenia".