  • Data: 2012-05-22 17:12:49
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-22 16:51, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    (...)

    > niewątpliwie

    Cieszę się, że się zgadzamy.

    > Rozmowa w ogólności jest cały czas o bezpieczenstwie.

    Powiedzmy ;)

    > A niewatpliwie sytuacje niebezpieczne są pochodną braku przewidywania.
    > Nie da się tego rozdzielić.

    Niezupełnie o to chodziło. Mi wprost chodziło o kwestię podejścia, że
    "ja jestem tak nieomylny i tak dobrze przewiduję itd., że nic nie
    jest w stanie mnie zaskoczyć, ponieważ skupiam się na prowadzeniu".
    Takie podejście jest zdecydowanie groźniejsze dla otoczenia niż
    podejście człowieka świadomego, który wie, że sam popełnia błędy
    i ma świadomość tego, że innym się to zdarza, a co za tym idzie
    nie da się wszystkiego przewidzieć i nie da się nigdy nie być
    zaskoczonym przez sytuację. Prowadzi to wprost do spokojnej jazdy
    i dużej tolerancji dla innych, jednak zaskoczonym nadal być można :)
    Byłbyś zaskoczony, gdyby rowerzysta poszedł na czołówkę ze stojącym
    samochodem?