    From: Neo <d...@y...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pecet składak dla laika?
    Date: Thu, 21 Jun 2012 02:11:21 -0700 (PDT)
    <1hfas1dtmkj5y.1qr9tbwgq19pk$.dlg@40tude.net>
    <jrmk7n$gfk$1@inews.gazeta.pl>
    <1o8igkf8puoug$.iizh19q0f12r.dlg@40tude.net>
    <b...@n...googlegroups.com>
    <6...@5...googlegroups.com>

    On 21 Cze, 01:34, Szymon von Ulezalka <s...@g...com>
    wrote:

    > pythona

    Pisałem już w Pascalu, jaką gierkę napisałem (mamba, chodzenie po
    tunelu i zjadanie czegoś tam, zapisywanie punktacji i graczy, takie
    tam) w C++ (jakieś podstawy, z jedną książkę przeczytałem na ten
    temat, może Stroustroup, nie pamiętam, to było 2 lata temu). No i
    Eckela "Thinking in Java" zacząłem, ale zwiesiłem się chyba po 2
    rozdzialach. Kombinowałem też w Lispie i Prologu różne proste rzeczy.

    Nie idzie mi to. Nie wiem, pewnie czegoś mi brakuje. Humanistykę łykam
    jak ciepłe bułeczki (filozofia, psychologia), ale programowanie to
    jest coś co zawsze chciałem robić, ale nie mogę się rozpędzić.
    Pythona nie dotykałem, generalnie programowanie sieciowe to dla mnie
    czarna magia.

    Dlatego własnie nie wiem co będę robić na tym kompie. Mam nadzieję, że
    trochę popiszę jakieś programy. Ale może nie dam w końcu rady.
    Poszedłbym na informę, ale to jest trochę za trudne (nie mogę się z
    tym rozpędzić). Raczej pójdę na filozofię albo socjologię, z tym
    będzie gładko i pisać mogę się uczyć sam, tak?