  • Data: 2012-06-18 21:18:20
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: xixo <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > WiesłaW
    > Opera Mail

    Panie Wiesławie, jeżeli wolno mi jeszcze skorzystać z Pańskiej
    uprzejmości i fachowej rady, to chciałbym zapytać czy można byłoby
    podrasować mojego starego kompa i jak? Bo chcę go dać młodszej
    kuzynce, ale chcę, żeby jej jeszcze pobujał jak najdłużej.

    Teraz mam procesor 3GHz, 2G Ramu, dysk 250G, reszta standard.

    Czy warto coś rozszerzyć, dodać, zmienić, żeby jej to jak najdłużej
    popracowało? Ma dopiero 5 lat, ale Królik Bystrzak to już dla niej
    zamało :D

    http://merlin.pl/Krolik-Bystrzak/browse/search/8,,1.
    html?phrase=Kr%F3lik+Bystrzak&offer=O&gclid=CPOyr43A
    2LACFYrP3wodB3Bw0g

    Dziękuję i pozdrawiam,

    Piotrek

    P.S. Podaję linka do Bystrzaka, może niektórzy przynajmniej się
    zainteresują i zamiast pisać głupoty się poduczą ;D