  • Data: 2016-06-02 18:55:05
    Temat: Re: Patrzcie w lusterka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.06.2016 18:23, Artur Miller wrote:

    > dokładnie to co napisałeś niżej, czyli spodziewać się niespodziewanego,
    > wiedzieć, że na drodze są idioci a nie zakładać, że skoro powinien
    > ustąpić, to to zrobi.

    Ostrożność ostrożnością, ale to już by była paranoja paranoidalna (w
    odróźnieniu od tej "zdrowej"). Co więcej powiem ci, że nadmiar paranoi
    jest po prostu niebezpieczny - jak się "boisz" to nie jesteś w stanie
    normalnie prowadzić. Po tym jak zaliczyłem szlifa moto w deszczu to
    miałem problem psychiczny, żeby jeździć normalnie, jak było mokro -
    normalnie znaczy jak wszyscy czyli zgodnie z ograniczeniami, tyle że na
    liczniku w milach;) Na szczęście szybko mi to minęło, bo nie było ani
    bezpieczne, ani zdrowe. Jesteś zawalidroga, jedziesz niepewnie, a inni
    przecież też coś zakładają na twój temat i do tego trochę się
    dostosowują. A zakładają, że skoro moto, to to będziesz jechał jak moto
    a nie skuter. A ty zostawiasz horendalne odstępy, zwaniasz nienaturalnie
    przed skrzyżowaniami i zakrętami, ogólnie jedzisz jak pizda i
    nieczytelnie dla innych- właśnie dlatego, że przesadzasz z paranoją;)

    > kiedyś poznałem bardzo fajne hasło: "assumption is the mother of all
    > fuckups". sam fakt, że coś 10 razy większego i 20 razy cięższego może
    > być ze mną na kursie kolizyjnym wystarcza, żeby trzymać się od tego w
    > rozsądnej odległości.

    No własnie nie - patrz wyżej. W mieście mijam lub wyprzedzam na moto
    pewnie koło 1000 wiekszych ode mnie puszek dziennie. Jak mam się ich
    trzymać z daleka? Jest jeszcze jeden problem - nawet jakbyśmy chcieli
    trzymać się z daleka od puszek, to kierowcy puszek się do nich zbliżają
    z własnej inicjatywy;) Niestety coś zakładać trzeba, bo to podstawa
    prowadzenia pojazdów. I o ile pewne rzeczy rzeczywiście da się
    przewidzieć (albo nawet jak trochę jeżdzisz zwłaszcza na moto, to po
    prostu czujesz, a nie przewidujesz), to pewnych nie da się przewidzieć i
    już.

    > może paranoiczne, ale wolę taką paranoję niż
    > wyciąganie spod dostawczaka.

    No jak z domu nie wyjdziesz, to cię spod dostawczaka wyciagać nie będą.
    Ale w tym wypadku poza rezygnacją wychodzenia z domu, wyjścia nie widzę.
    Przecież nawet jakby go przepuściła, to zaraz będzie jechał następny,
    brama jest co chwila...

    > może się narażę, ale... chyba kobiety tak mają ,że jak ktoś coś
    > powinien, to zakładają, że on to zrobi.

    To pół biedy. Czasem zakładają, że powinien zrobic rzeczy, których wcale
    robić nie powinien;)

    Natomiast co do sytuacji z filmu - nie dało się IMHO tego przewidzieć.
    Jedynym wyjściem jest pozostanie w domu. Z drugiej strony wiekszość
    wypadków podobno zdarza się w domu;)

    Shrek